okka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Oxfilé, Beanarisesås & Potatiskrokanter. (Småa potatisar. t.ex sån här -> o) Ojojoj, läckert! Du får dock inte glömma blodet... ...btw vet jag inte vad potatiskrokanter (aka o)) är. Redigerad 27 juni, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Oxfilé, Beanarisesås Det tycker jag passar superbt bra på en pizza gärna med svamp och paprika med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Själv tycker jag Burger Kings pommes är helt oätliga även med ett dussin salt påsar Burger King är så gott så jag får magkramp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Själv tycker jag Burger Kings pommes är helt oätliga även med ett dussin salt påsar Va i helskotta snackar du om? Burgerking har dom bästa pommes frites som finns! Sen har hamburgarna bättre dressing o hela baletten... Tyvärr måste jag säga att varken McDonnalds eller BK har lika bra hamburgare som hamburgarstället här i stan... Här får man välja vad man ska ha på hamburgaren, typ vilken sorts sallad, och dressing, och sen e diametern på burgaren LÅNGT större än på vanliga hamburgare, vilket gör att den räcker till fler tuggor (visst, den är inte en decimeter hög som på de stora kedjorna, men det innebär att man får plats med den i käften utan att få nyllet nerkladdat me dressing). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Köpte en 500grams OLW chips för 20 kr igår, föda för 2 dygn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 kl. 11.30: Frukost i form av fyra mackor och oboy. kl. 14.15: Lunch i form av lax och potatis kl. 16.30: Mellanmål i form av fil och flingor, yoghurt och två mackor. kl. 20.30: Middag i form av nachotallrik på El Taco Bar. kl. 0.00?: Kvällsfika i form av tre mackor och oboy. + Småätande och under dagen, t.ex kakor och äpple. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 NI har ju ingen smak ät mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 NI har ju ingen smak ät mitt Hur har du fått reda på det? Slickat deras postar på skärmen? Och vad exakt är "ditt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur har du fått reda på det? Slickat deras postar på skärmen? Och vad exakt är "ditt"? Kolla sidan innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Idag käkade jag 3 mackor med kalla köttbullar på till middag. Så vad ni än gör, reta inte upp era föräldrar vid middagstid, dem kan strejka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Uhm. Min fruckost bestod av en microvärmd plastbunke med pasta och falukorv i. Jag smällde i mig den klockan 19.00 på jobbet. Lagom hungrig då kan man säga.! Är hungrig nu med men vågar inte göra något att äta för om morsan får veta att jag är uppe nu dödar hon mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag åt lite blåbärskräm till frukost, nu väntar ja bara på den hemliga middan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Uhm. Min fruckost bestod av en microvärmd plastbunke med pasta och falukorv i. Jag smällde i mig den klockan 19.00 på jobbet. Lagom hungrig då kan man säga.! Är hungrig nu med men vågar inte göra något att äta för om morsan får veta att jag är uppe nu dödar hon mig. .aaaaaww.. är Stellhell fortfarande mammas lilla bäbis? .. själv har jag inte ätit något.. blir väll lite taco sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Nu blir det frukost - mjölk och flingor och möjligtvis någon macka. Detta beror dock helt på hur tillfredställd jag blir av mjölk-och-fling-portionen. Tro dock inte att jag äter dom var för sig (dvs först mjölk och flingor och SEN mackor), utan jag äter allt tillsammans... Editation. Okej, nu ska vi rabbla upp så många synonymer och eufemismer för ordet tjock som möjligt!! "Belastad", rultig, "satt", kraftig benstomme (nummer ett!), tung, "rejäl"... Redigerad 28 juni, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Oboy + Rostad(Uppvärmd) macka + leverpastej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nu blir det frukost - mjölk och flingor och möjligtvis någon macka. Detta beror dock helt på hur tillfredställd jag blir av mjölk-och-fling-portionen. Tro dock inte att jag äter dom var för sig (dvs först mjölk och flingor och SEN mackor), utan jag äter allt tillsammans... Editation. Okej, nu ska vi rabbla upp så många synonymer och eufemismer för ordet tjock som möjligt!! "Belastad", rultig, "satt", kraftig benstomme (nummer ett!), tung, "rejäl"... Först Mackor i Mjölk, efter det tar du Flingor och äter dem torra som dom är. Om ja fattat det hela rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ska äta nån äcklig skit nu, men min favvorätt är ju lätt tacos ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 .hmm.. morsan börjar 1 så när hon dragit drar jag på tacosen på en gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Först Mackor i Mjölk, efter det tar du Flingor och äter dem torra som dom är. Om ja fattat det hela rätt Helt korrekt. Forts. på synonymer och eufemismer för tjock. Fet, övergödd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Synd.´ Din sökning - potatiskrokanter - matchade inte något dokument. Det gick inte att hitta sidor som innehåller "potatiskrokanter". Förslag: - Kontrollera att alla ord är rättstavade. - Försök med andra sökord. - Försök med mer allmänna sökord. Men oj vad konstigt, det heter inte ens potatiskrokanter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts