Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Diskutera ätbara saker här, t.e.x. favoritmat, idag åt jag, brukar du göra egen mat, vilken mat tycker ditt djur om mest. o.s.v. Själv åt jag makaroner och köttfärssås idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Diskutera ätbara saker här, t.e.x. favoritmat, idag åt jag, brukar du göra egen mat, vilken mat tycker ditt djur om mest. o.s.v. Själv åt jag makaroner och köttfärssås idag Skriv i Vardagssnack =) Redigerad 27 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Själv går jag omkring med ett enormt sug på väldigt blodig oxfilé, en liten hookup som jag har haft ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag äter lite godis nu, fudges om ni vill veta Det anses väl som foder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Tacos, Pannkaka, Natchos, Hamburgare, Egen gjort pyttipanna, Stekt torsk, Färsk potatis med sill, kebab, grillat och pizza.. Allt det jag räknade upp nu avgudar jag, finns säkert mer men det kommer sen då. EDIT: La till kebab, grillat och pizza på listan. Redigerad 27 juni, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Älskar Tacos, Kebab, Hamburgare, Ox-filée, Grillad Kyckling, Lax mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Burger King och Pizza foh teh win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Burger King och Pizza foh teh win! Själv tycker jag Burger Kings pommes är helt oätliga även med ett dussin salt påsar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Oxfilé, Beanarisesås & Potatiskrokanter. (Småa potatisar. t.ex sån här -> o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (Småa potatisar. t.ex sån här -> o) Hahaha. Bra förklaring då vet vi exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hahaha. Bra förklaring då vet vi exakt. Hur skulle du förklara minipotatisbollar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur skulle du förklara minipotatisbollar då? Jag vet dock hur dem ser ut, och sådär ser dem inte ut. Men jag vet inte, folk får la gå och köpa sånna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur skulle du förklara minipotatisbollar då? Jag skulle förklara med en uppladdad bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag skulle förklara med en uppladdad bild Så jag ska cyka iväg till Ica, köpa potatisar för 29:90 för att visa dig och en till på ett gtaforum hur dom ser ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Oxfilé, Beanarisesås & Potatiskrokanter. (Småa potatisar. t.ex sån här -> o) Potatiskrokanter? aldrig hört ! Dock är Potatiskrocketer gott ! eller hurfan det stavas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Chillinötter och päronsoda. aah. de väcker minnen. mitt chilli-soda dygn. Käkade Chillinötter och päronsoda till Frulle, Lunch, middag och som tvsnacks. fantastiskt Till frukost kan man åxå äta en Grogg och flingor. Åt det i hultsfred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Så jag ska cyka iväg till Ica, köpa potatisar för 29:90 för att visa dig och en till på ett gtaforum hur dom ser ut? Nej du ska söka på Gåggel Redigerad 27 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nej du ska söka på Gåggel Synd.´ Din sökning - potatiskrokanter - matchade inte något dokument. Det gick inte att hitta sidor som innehåller "potatiskrokanter". Förslag: - Kontrollera att alla ord är rättstavade. - Försök med andra sökord. - Försök med mer allmänna sökord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Synd.´ Din sökning - potatiskrokanter - matchade inte något dokument. Det gick inte att hitta sidor som innehåller "potatiskrokanter". Förslag: - Kontrollera att alla ord är rättstavade. - Försök med andra sökord. - Försök med mer allmänna sökord. Finns inget som heter potatiskrokanter Potatiskroketter finns dock... Redigerad 27 juni, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag blir alltid hungrig när jag tänker på "The Smoking Beef Resturang" eller "The Steak House" Redigerad 27 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts