Jump to content

Gammla barnprogram

eliizar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

[onödigt vetande]Min gammelfarfar kände skaparen av skrotnisse, och skrotnisse är(var) lik gammelfarfar i både sättet och utseendet, slump?[/onödigt vetande]

Faan va coolt.

Var det Jan lööf eller Lars-Åke Kylen han kännde tippar på Jan lööf eftersom att du sa skaparen ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja! Svartvitt med äckliga gubbar som bakade tårta och en stor apa som de gömde i ett skafferi... Det är minnen, det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja! Svartvitt med äckliga gubbar som bakade tårta och en stor apa som de gömde i ett skafferi... Det är minnen, det...

Japp, jag tyckte det var ganska roligt de pratade så jävla grov västmanlänska som man kunnde skratta åt :shifty:

Biker mice var fan oxå as coolt, sen var det något program med 2 katter som flög i ett as coolt flygplan som jag gillade, någon som vet vad det hette? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer några RIKTIGA barnprogram!  ^_^

Dokor Shuggels (Stavning?)

Kalle Anka

Skrot Nisse

Teppas

Inspector Gadget (den riktiga)

Darkwing Duck

Doktor Snuggles...

Har en film här hemma... ^_^

Blev ju rakt sugen...

Men vist var det härligt när man var typ 6 år. Man la sig på golvet. Ropade på mamma o pappa: "Kom!"

Dom kom. Satte ssig i soffan och ställde en godisskål på bordet. Sen väntade man någon sekund på att man skulle få höra introsången till Disneydags där alla dom där Långbens galna gäng och sånt fanns... :P

Snobben och Paddington ;)B)

EDIT: Coolt det vart nå fel med quotningen fixade det nu.. Men

Dom avsnitten går på Barnkanalen ibland... Tror jag :mellow:

Cartoon network med "Catch that bird" och "Powerpuff Pinglorna" :P

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[onödigt vetande] Min gammelfarfar kände skaparen av skrotnisse, och skrotnisse är(var) lik gammelfarfar i både sättet och utseendet, slump?[/onödigt vetande]

[onödigt vetande]Laila Westersund hänger i mina krokar.. några polare har supit med henne :P hon gillar tydligen riktigt feta groggar.. hehe... 5km härifrån står det ett hus där hon antingen bor eller har bott..[/onödigt vetande]

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej när jag var liten så var det bara Darkwing Duck, den dgen dom slutade visa det för att det var för våldsamt höll jag på att ta livet av mig.

Thomas & vännerna var också en favorit på Cartoon Network. Det tittade jag gämt på när jag var liten, även nu också.

Men framför allt Tintin, kom ihåg när dom visade det på 1:an när jag var liten fyfan vad bra det var. Efter det vart man också mobbad på dagis eftersom alla barn gillade typ Batman och sånt. Så kom jag där med min Tintin frilla. Ahh vad mobbad jag var. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor