^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) .några bra program jag kommer ihåg från min barndom: Heman Dr. Gadget Transformers Bamse fortfarande bra än idag: Skrot-Nisse (var det ett barnprogram? ) grymmaste kommentaren är i 1'a avsnittet.. "Gillar du inte skrot kan du gå härifrån." en del trollhättedialekt och sånt i den serien har den som SVCD... Kalle Anka givetvis.. men han finns ju än.. Redigerad 27 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sen var det ju en massa otäcknade grejer man kollade på när man var minder t.ex. A-team Night rider Air wolf TJ-hoocker Mcgyver Dinosaurier (de där de e en dinosaurie familj, mamma pappa son dotter och en liten bebis som jämt brukar sitta bebis stol, o vara dum mot pappan... vet inte va de heter) ***** Vag kommer fan också ihåg det programet, har för mig att gubbarna var dockor eller lera...bra var det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 .några bra program jag kommer ihåg från min barndom: Heman Dr. Gadget Transformers Bamse fortfarande bra än idag: Skrot-Nisse (var det ett barnprogram? ) grymmaste kommentaren är i 1'a avsnittet.. "Gillar du inte skrot kan du gå härifrån." en del trollhättedialekt och sånt i den serien har den som SVCD... Kalle Anka givetvis.. men han finns ju än.. Juste Bamse också. Har Skrot-Nisse på datorn. Är ju så jävla bra! Tyckte det var läskigt när jag kollade på det när jag var liten, då Bertil berättar om sin dröm. Man ser ju en skit stor hand komma in bakom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Turtles! Ojojoj! YIPPIEEE!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Någon som kommer ihåg Rummel & Rabalder? Det var helt klart det bästa barnprogrammet.... Bröderna Fluff och Doktor Kosmos var rätt sköna serier också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 .några bra program jag kommer ihåg från min barndom: Heman Dr. Gadget Transformers Bamse fortfarande bra än idag: Skrot-Nisse (var det ett barnprogram? ) grymmaste kommentaren är i 1'a avsnittet.. "Gillar du inte skrot kan du gå härifrån." en del trollhättedialekt och sånt i den serien har den som SVCD... Kalle Anka givetvis.. men han finns ju än.. That is the real shit! "NU HAR JAG STYRKAAAAN" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 [onödigt vetande] Min gammelfarfar kände skaparen av skrotnisse, och skrotnisse är(var) lik gammelfarfar i både sättet och utseendet, slump?[/onödigt vetande] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Skrotnisse och bamse är fan klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Visst fan! Dom var ägiga! Jag har sånna lesaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har sånna lesaker Jag har också det.. I nån låda i ett förråd. Långt bak skulle jag tro. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har också det.. I nån låda i ett förråd. Långt bak skulle jag tro. =D Har dem i min syrras gammla rum i en låda där alla mina gammla leksaker ligger (mest playmobile) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Mina är borta. Vet inte vart min mus med sin hoj är nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Mina är borta. Vet inte vart min mus med sin hoj är nånstans. Synd, annars kunde du, jag och cortez träffas en vacker dag och leka med våra ol'school-toys Redigerad 28 juni, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Gamla björnes magasin, synd att 6 styck skådespelare dödade honnom o hoppade in i honnom o använder hans skinn som dräckt :'( sen transformers, turtels, biker mice och action forse Redigerad 28 juni, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag diggaR / diggade ¤Brum ¤Pingu ¤Sonic ¤Trasdockorna ¤The Flintstones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Gamla björnes magasin, synd att 6 styck skådespelare dödade honnom o hoppade in i honnom o använder hans skinn som dräckt :'( sen transformers, turtels, biker mice och action forse Biker Mice for life xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kalle anka och alla dom där disney figurerna...och björnes magasin...och bolibompa och flintstones och alla dom där Dock så grinade jag som en tok när SVT´s väderprognoser kom, den där videon när solen går i moln och det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Farbror Frej Tom&Jerry Flintstones är det någon som har märkt samanhanget i yabba dabba do och scooby dooby doo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Program som jag kollade på (bl.a.) Richard Scary (Stavning) Björnes magasin Kalle Anka (Disneydags) Nalle Puh Teppas (FAVORITEN) Mumin Tom o Jerry Brum Pingu Och många fler.. Dock så grinade jag som en tok när SVT´s väderprognoser kom, den där videon när solen går i moln och det Hehe..den sekvensen älskade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det absolut bästa barnprogramet är ju Svamp Bob Fyrkant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts