Jump to content

Gammla barnprogram

eliizar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jo, men det var kul ändå!

Teenage Mutant Ninja Turtles ägde ju också totalt! ^_^

Verkligen!

Jazz- och konstreferenser i karaktärernas namn tyder ju på att det inte var blåsta barnunderhållare som låg bakom =) Det är tufft!

Tihi.

Heja Turtles ("orginalititulerat" Teenage Mutant Ninja Turtles (enligt Ace: aka Tötels)).

...vad säger ni om mumin då? Hattifnattarna är verkligen hur läskiga som helst...

...och Mårran ska vi inte ens gå in på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...vad säger ni om mumin då? Hattifnattarna är verkligen hur läskiga som helst...

...och Mårran ska vi inte ens gå in på!

HAHA... fy fan.. Morran.. jämt när han/hon kom blev ja skiträdd o bytte kanal :D

Luftens hjältar ***

Turtles ****

Dinosaurier (de där de e en dinosaurie familj, mamma pappa son dotter och en liten bebis som jämt brukar sitta bebis stol, o vara dum mot pappan... vet inte va de heter) *****

Darkwing Duck ***

Bröderna Fluff *****

Bamse ****

Disneyklubben/Disneydags eller va de hette... ****

Bumbibjörnarna *****

Smurfarna ***

Ducktales ****

Dr. Kosmos ****

Fragglarna ****

* = bra

** = mycket bra

*** = ojojoj, va bra

**** = VÄLDIGT BRA!!!!!!!! ETT ETT

***** = ULTRA MEGA SUPER DUPER BRA!!! BÄST!!!!

:huh:

Biker Mice From Mars programmet eller nåt har ja inte sett... men, leksakerna :P bruka leka me dom på dagis jämt... så byggde ja o typ 3 killar till ett ton av typ.. stora trä bitar.. asså leksaker... som man kunde ha till vägar eller bygga saker me o så :huh: o de va typ till taket, så för o få gå in i de rummet va vi tvungna att ha hjälm ^_^

aah nej, fy fan.. saknar tiden då man gick på dagis o lekis... o lekte me biker mice from mars :wub: o andra gubbar.. o me bilar... ah nej.. fy fan.. de va tider de gubbar...

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen Thunder Cats, bästa :huh:. Ett gäng mutanter eller nåt som alla hade oika cat skills, ledaren hette Lejon-O typ och han var väl stark eller nåt. Sen var det Panter tror jag han hette han kunde bli osynlig sen hade en piska som vapen ;) . Det här var mitt favoritprogram förut :(

Trodde jag skulle vara originella som kom in på slutet och berättade om ett program ingen hört talas om. Och så slår du mig långt innan mållinjen. :'(

Aja, kul att det finns fler som håller det här högklassiga barnprogrammet högt i rang. :D

Thundercats -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor