aikjonas12 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Brum det går fortfarande på tv ... Men nu har dom dubbat det och allt så det var bätre förr Edit: varför ska alla mina inlägg komma på en ny sida Redigerad 27 juni, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 BumbiBjörnarna och Smurfarna ! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Någon som kommer ihåg proffesor Baltazar? Balt baltazar balt baltazaaar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Någon som kommer ihåg proffesor Baltazar? Balt baltazar balt baltazaaar Pokemon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Humle och Dumle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Pokemon ? Nej, den heter Bubblazar eller nåt i den stilen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Humle och Dumle är inte det peter zettman och Freddie granberg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 ALlt de där går på disney Channel. Luftens hjältar å Darkwing duck Allram Eest FFS! det är ju skitbra. fan det roligaste ja sett. Å DAMÖB!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Någon som kommer ihåg proffesor Baltazar? Balt baltazar balt baltazaaar Jag kommer ihåg den Den va rett skön. Min topplista (typ) *barbapappa *Brum *kalle Anka ...nå mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nåt piratprogram, hette typ på mörkt hav eller nåt sånt. Var några pirater, kaptenen hade ett svärd som var av på mitten. Det var nåt konstigt med vattnet som de skulle stoppa, vattnet blev typ svart eller nåt. Riktigt kanon serie Sen Thunder Cats, bästa . Ett gäng mutanter eller nåt som alla hade oika cat skills, ledaren hette Lejon-O typ och han var väl stark eller nåt. Sen var det Panter tror jag han hette han kunde bli osynlig sen hade en piska som vapen . Det här var mitt favoritprogram förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tittade på Proffesor Baltazar,Skrot-Nisse och hans vänner,Bamse.., Säkert några mer, minns inte så mycket... Svampbob äger fortfarande! Patrik Sjöstjärna och Kampten Krabba och Plangton! Och Svampbob förstås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 RITADE ROBIN HOOD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tid för lite nostalgi Vart har alla kvalitets barnprogram tagit vägen? eller är det bara tecknat skit ifrån Japan som gäller för dagen barn (pokemon, bayblade, Digimon etc.) Är det nån här som kommer ihåg de gammla hederliga välgjorda barnprogramen som en annan kollade på? Skotnisse, Luftens hjältar, Piff och Puff, Richard scary Några att tillägga på listan? Själv tycker jag att de riktiga gamla Disneyfilmerna va bra. Sen hatar jag, och har alltid hatat Svenska barnprogram. Dom idiotförklarar ju ungarna med sitt idiotiskt enkla språk, och de uselt gjorda scenerna! Amerikanskt eller Japanskt ska de va! Och inte de där fula dubbade Tjeckiska eller Holländska filmerna de brukar (eller brukade på min tid) spela upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Humle och Dumle är inte det peter zettman och Freddie granberg ? Eeh det var väl ett barnprogram som sändes på 50 eller 60-talet. Skrot-Nisse, Ducktales och Mat och Pat. Det var grejjer de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Har faktiskt barbapappa hemma på en VHS (såg den , å fy fan va dålig den var ) de mesta som man tyckte var bra som barn suger nu (tecknat) men KARLSON PÅ TAKET är fortfarande the shit. kan inte sluta garva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Svampbob äger fortfarande! Patrik Sjöstjärna och Kampten Krabba och Plangton! Och Svampbob förstås! En riktig Favorit dära gillar bland annat Cow & Chicken o nåt som hette Two Stupid Dogs som dom typ inte visar längre :'( Kommer ihåg från när ja va riktigt liten en stor, fett, irriterande dinosaurie Barnie The Purple Dinosaur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Mina gammal favoriter är -Pingu -Smurfarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Mina gammal favoriter är -Pingu -Smurfarna Gillar du Pingu, så bör du se DET HÄR (klicka pingu su får du se!)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Biker Mice From Mars. Leksakerna var kung... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Gillar du Pingu, så bör du se DET HÄR (klicka pingu su får du se!)... Old news , är medlem på Hamsterpaj och sett den där filmen minst 10ggr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts