XperienZe Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hejsan! Är det nån som kan vara snäll och klara ett RC-uppdrag för "Z"snubben? Man ska flyga och sjuta ner budbärare åt honom med ett rc-plan! Jag klarar inte det uppdraget så skulle någon kunna vara snäll och klara det åt mig? Jag bifogar save-filen! Tack på förhand!GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tror inte någon orkar göra det åt dig.. förresten behöver du inte klara Z's uppdrag för att klara spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Om du klarar att få guld åt mig på Burn N' Lap på bilskolan i San Fierro så lovar jag att göra det där uppdraget åt dig. GTASAsf7.b Redigerad 27 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Fett enkelt uppdrag ju edit: ladade ner savefilen. men när jag skulle lägga in den så undrade den om jag ville ersätta mitt save med din...? byta namn? eller ska man göra backup? edit: ska göra skiten nu då. @CurunirOfValinor : kan göra de, om du sparar närmare Första försöket, inga fusk, dog aldrig. varsågod GTASAsf1.b Redigerad 27 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tricket är att landa och sen skjuta sönder dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XperienZe Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tack pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hur lägger man in filer så ni kan köra på mitt sparade game? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocsta Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Äh man får kämpa lite.. tog mig kanske 20 gånger att klara det. I början så går det åt helvete.. ingen kontroll på den lilla röda Djävulen. Men som sagt, tog vanen till vänster först. sen killen på cykeln bakifrån. Sen skåbilen och sen letar man upp en bra rutt för de 2 sista. Gäller att ha lite tur med. Så de inte flyr.... Tråkigt att fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts