Edino Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har klarat till flygskolan måste man göra det för nya uppdrag har Zero uppdrag men vill inte göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nej du behöver inte göra zero's uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nej du behöver inte göra zero's uppdrag Men alltså måste man göra Flygskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Behöver hjälp igen :'( :'( på den där flygskolan på testet CIRCLE AIRSTRIP får inte upp den stonkar motorn och den åker ner av sig själv har försökt 9 gånger är sk*t arggg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Behöver hjälp igen :'( :'( på den där flygskolan på testet CIRCLE AIRSTRIP får inte upp den stonkar motorn och den åker ner av sig själv har försökt 9 gånger är sk*t arggg Det hade jag också problem med, men du ska fälla upp ljulen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Du fäller upp hjulen med 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Du fäller upp hjulen med 2 Jag gör det men ändå fick bara 60 procent jag vill ha högre än 70 det är PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts