Jump to content

Hackar på min bärbara dator

Share

Recommended Posts

Oj vad hjälpsamma ni var :P Nån trevlig själ som kan sammanfatta vad jag ska göra. Vad är omega bla bla för ngt. Hjälper den att de hackar och sånnt tro, är det en slags drivrutin till mitt grafikkort. För radeon gjorde inte till bärbara eller hur var det. Inte till mitt iaf, verkade det som på era medelanden.

Tack tack igen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj vad hjälpsamma ni var  :P  Nån trevlig själ som kan sammanfatta vad jag ska göra. Vad är omega bla bla för ngt. Hjälper den att de hackar och sånnt tro, är det en slags drivrutin till mitt grafikkort. För radeon gjorde inte till bärbara eller hur var det. Inte till mitt iaf, verkade det som på era medelanden.

Tack tack igen  :rolleyes:

Omega är drivrutiner till grafikkort, ja. Och vad jag vet (vad vet jag? :D) så brukar Omega-drivrutinerna vara bättre än vanliga.

Edit: Omega's hemsida:

http://www.omegadrivers.net/

Redigerad av Tiger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då var det fixat, men jag tycker inte det känns så bra ändå. Är spelet väldigt avancerat så mitt grafikkort helt enkelt är för gammal. Enligt system kraven så ska det ju inte vara det. ??

Testade köra in spelet på min stationära dator, känndes ungefär lika bra där, färgerna var ju bättre, så det är väl inställningsfråga kanske, men men de hackar lite även på den men det är ju inte å konstigt de grafikkortet är ju mycket äldre och sånnt.

Need for speed funkar ju bra på min bärbara de hackar ju inget eller nått, Nån har gnällt på att spelkänslan inte är bra på det men jag är inte så kräsen på det, så det var först det började hacka och så på detta spelet gta då som ja börja bli lite gnällig och nu när det märks noga att färgerna och spelkänslan inte är så bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor