Cleansing Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ok ägd http://www.visionengineer.com/comp/mip_mapping.shtml Since low resolution textures are used for further distances, other benefits of MIP mapping include reduced memory bandwidth requirements. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hyrbil Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Oj vad hjälpsamma ni var Nån trevlig själ som kan sammanfatta vad jag ska göra. Vad är omega bla bla för ngt. Hjälper den att de hackar och sånnt tro, är det en slags drivrutin till mitt grafikkort. För radeon gjorde inte till bärbara eller hur var det. Inte till mitt iaf, verkade det som på era medelanden. Tack tack igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Oj vad hjälpsamma ni var Nån trevlig själ som kan sammanfatta vad jag ska göra. Vad är omega bla bla för ngt. Hjälper den att de hackar och sånnt tro, är det en slags drivrutin till mitt grafikkort. För radeon gjorde inte till bärbara eller hur var det. Inte till mitt iaf, verkade det som på era medelanden. Tack tack igen Omega är drivrutiner till grafikkort, ja. Och vad jag vet (vad vet jag? ) så brukar Omega-drivrutinerna vara bättre än vanliga. Edit: Omega's hemsida: http://www.omegadrivers.net/ Redigerad 28 juni, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hyrbil Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Okej. Men var trycker man när man är där inne då. Min eng är inte den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Okej. Men var trycker man när man är där inne då. Min eng är inte den bästa. LÄNK Klicka ovan^^ Var lugn.. det är inte på engelska Klicka på "Radeon Omega Drivers 2.6.42 [17,6 MB]" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hyrbil Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Då var det fixat, men jag tycker inte det känns så bra ändå. Är spelet väldigt avancerat så mitt grafikkort helt enkelt är för gammal. Enligt system kraven så ska det ju inte vara det. ?? Testade köra in spelet på min stationära dator, känndes ungefär lika bra där, färgerna var ju bättre, så det är väl inställningsfråga kanske, men men de hackar lite även på den men det är ju inte å konstigt de grafikkortet är ju mycket äldre och sånnt. Need for speed funkar ju bra på min bärbara de hackar ju inget eller nått, Nån har gnällt på att spelkänslan inte är bra på det men jag är inte så kräsen på det, så det var först det började hacka och så på detta spelet gta då som ja börja bli lite gnällig och nu när det märks noga att färgerna och spelkänslan inte är så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 GTA SA är dåligt optimerat. Det enda du kan göra är att följa min fps-guide. Länken finns i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hyrbil Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Okej, har skrivit ut det nu får se om det hjälper, tack så mycket iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts