Hyrbil Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Mitt GTA san andreas på pc hackar på min bärbara dator, jag har sänkt upplösning och sånnt där, men det hackar lite då och då, man får ingen riktig spelkänsla man får med ps2. Det hackar ibland liksom. Vad är det för fel, systemkraven som är har jag. Min dator är från augusti så den bör ju klara av spelet. Jag blir så irriterad på den, för den hackade häromdan när jag kollade på filmer jag hade filmat med min digitalkamera oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hackar den bara på san andreas eller andra spel ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hyrbil Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har need for speed oxå och den hackar inte. men som sagt den hackade när jag tittade på filmer som jag hade gjort med digitalkameran, inte första filmen, men efter en stund när ja kollat på olika filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hyrbil Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Är det ingen som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur är det med ditt grafikkort? Drivrutiner kan kanske hjälpa? Det gjorde det för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hyrbil Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag gick in på Enhetshanteran och högeklickade på grafikortet och tryckte på uppdatera han sökte nya drivrutiner efter windows update, men kunde inte hitta någon uppdatering. Men kanske kan gå in på hemsidan, men hur ska man veta vilken drivrution version man har då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stattin Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kanske du har något virus program eller annat som stjäl cpu av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hyrbil Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur skulle det funka då, hur kollar man det och vad är CPU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur skulle det funka då, hur kollar man det och vad är CPU? http://susning.nu/susning.fcgi?action=brow...essor&oldid=CPU Vad har ddu för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kan du skriva upp vad datorn har för prestanda, gå in på kör och skriv sedan dxdiag och kolla på förstasidan, där står vad du har för processor och minnet, gå sedan in på bildskärmsfliken längst upp och kolla vad ditt grafikkort heter och hur mycket minne det har. Skriv sedan upp det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hyrbil Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Okej Mobile AMD Athlon xp 2500 +, MMX, 3Dnow ~1,9GHz 510 mb ram Mobility radeon 9200 128,0 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Okej Mobile AMD Athlon xp 2500 +, MMX, 3Dnow ~1,9GHz 510 mb ram Mobility radeon 9200 128,0 mb Jadu.. Svårt att säga men prova att uppdatera drivrutinerna till Grafikkortet https://support.ati.com/ics/support/default...dge&folderID=27 och sedan "Windows XP Drivers and Software" Sen "RADEON" sen "CATALYST 5.6 Windows XP - Driver Download" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Han har en bärbar dator... ATI gör inga drivrutiner till bärbara. Du är tvungen att ladda ned "omega drivrutiner".. de fungerar även till bärbara. Dessa finns här: http://www.omegadrivers.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Han har en bärbar dator... ATI gör inga drivrutiner till bärbara. Du är tvungen att ladda ned "omega drivrutiner".. de fungerar även till bärbara. Dessa finns här: http://www.omegadrivers.net/ Jo, det är väl så klart att dom gör det. 1. www.ati.com 2. Drivers & Software 3. Windows XP Drivers & Software 4. Notebooks with ATI Graphics Sen är det bara att ladda ner drivrutinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jo, det är väl så klart att dom gör det. 1. www.ati.com 2. Drivers & Software 3. Windows XP Drivers & Software 4. Notebooks with ATI Graphics Sen är det bara att ladda ner drivrutinen. "Graphics technologies supported * Mobility™ Radeon® X800 * Mobility™ Radeon® X700" Det enda man kan ladda ned: "Determines if Catalyst Mobility is compatible with your system." En fil på 1mb Hyrbil har 9200.. alltså kommer drivrutinen (som inte finns, det är vanliga catalyst de pratar om) inte att fungera. Du måste ladda ned omegas drivrutiner. De finns här: http://www.omegadrivers.net/ Vill du inte ha omegas drivrutiner så måste du be tillverkaren av din dator (t.ex. hp, dell) om drivrutiner för just ditt kort. Jag har en bärbar med Ati9200 grafik. Kontaktade ATI om drivrutiner för bärbara.. de sa det jag sagt: vi gör inte drivrutiner för bärbara, du får kontakta hp (hade sagt att jag hade en hp dator) eller ladda ned omega drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 DIN DATA SUGER KUK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 DIN DATA SUGER KUK Trodde inte det var möjligt.. men eftersom du verkar så kunnig inom området så säger jag inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Trodde inte det var möjligt.. men eftersom du verkar så kunnig inom området så säger jag inte mer. Haha, exakt! Och Pain To ThE MaX hjälper alltid små nördar (Ta inte illa upp, okej? ^^) när dom har problem, duktig ponke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Först blev jag väldigt besviken på min prestanda men nu funkar det kanon! (Jag köpte det igår ) Jag gjorde så här: Uppdatera drivrutinerna till grafikkortet. Sätt visual fx quality på LOW. Mip mapping OFF. Och den som kan vara det viktigaste av allt, frame rate limiter OFF. Upplösning bör funka vilken som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Först blev jag väldigt besviken på min prestanda men nu funkar det kanon! (Jag köpte det igår ) Jag gjorde så här: Uppdatera drivrutinerna till grafikkortet. Sätt visual fx quality på LOW. Mip mapping OFF. Och den som kan vara det viktigaste av allt, frame rate limiter OFF. Upplösning bör funka vilken som helst. Mipmapping ska vara ON för bästa prestanda Läs min guide.. länk finns i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts