Tangelito Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag fick ett virus eller ett meddelande där det står "Message Service" där de visar hur man tar bort virus. Och jag försökte få bort det genom att programmera om hela min dator. Men ändå så kommer den hela tiden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det är inget visus, det är förinställt i XP, gå in på Services och stäng av Messenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ändra RealTidsskyddet till Ta bort Automatiskt eller Byt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 OK men hur? jag suger på datorer hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 OK men hur? jag suger på datorer hehe.. Ekkel, suger på datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hehe men ärligt hur gör man? När man går på services sen trycker på stop på messenger, så kommer den där messenger ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts