Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Om jag installerar Firefox blir det installerat på båda användarna, vet inte om min pappa vill ha Firefox. Måste jag avinstallera Internet på någon sätt först? Kan jag både ha IE och FF samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kan jag både ha IE och FF samtidigt? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Firefox fungerar som vilket annat program som helst, installerar du det kan normalt alla användare använda det. IE (Internet Explorer, eller det du kallar för Internet antar jag), försvinner inte bara för att du installerar ytterligare en webbläsare, det är samma sak som om du installerar två spel, det ena slutar inte fungera bara för att du installerar det andra. Det fungerar utmärkt att använda båda två, välj vad du vill ha som standardwebbläsare (Tror du ska låta IE förbli standardwebbläsare då din far verkar använda det, han kanske blir lite överraskad om Firefox öppnas när han ansluter till en webbplats), dvs. vilket program som öppnas när du exempelvis öppnar en genväg till en hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts