GTA_IS_BEST Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag undrar om de e nån som vet nåt när de ska komma en patch till spelet retar mig på ljud problemet och har typ kört ut hela spelet har bara sista uppdraget kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ljudprobelmet går att fixa det skrevs ca 1 dag efter att det släpptes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur då snälla säg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur då snälla säg .snälla sök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 .snälla sök Vad ska jag/han söka på då, svårt och säga eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad ska jag/han söka på då, svårt och säga eller Kanske Gta San Andreas Sound Patch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Men herregud folk... hjälp de istället Gå till start - kör - skriv: "dxdiag" (utan "). Gå till ljud. sänk "ljudaccelerationen" till standard/enkel/ingen. Ni får testa er fram. Vet inte om det är den fix de pratar om dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Fan vilka hjälpsamma personer här är då.. Om inte Pain's lösning funkar så kan man ladda ner den Här och lägga den i din GTA SA mapp Redigerad 27 juni, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts