armin Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 sj tycker jag att LC är roligast För att det käns som att den är större än alla dom andra städerna och att det coolare NEW YORK stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 LC... Synd att man ïnte kan vara CJ på LC.... (Fast man får ju vara där på ett uppdrag, men jag tycker inte att det räknas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Los Santos!!! Jag bara älskar den staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Los Santos Utan Tvekan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Lite Allmänt GTA-snack va? Jag tycker iaf att det är mest känsla i Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Los Santos Roligt med gängkrig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Får man vara i Liberty City i Gta: SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Får man vara i Liberty City i Gta: SA? På ETT uppdrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 På ETT uppdrag.. Va?! vilka ställen får man va på? Vad får man göra där? Spolier varna när ni svarar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 San Fierro helt klart! me wheel arch angels och fram för allt alla coola stuntsen!!! ååh.. älskar att stunta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Den här ska iallafall ligga i allmänt gta-snack Vote: Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Va?! vilka ställen får man va på? Vad får man göra där? Spolier varna när ni svarar! Man får vara inne i Saint Marks Bistro och skjuta lite snubbar. Vote: Vice City Redigerad 27 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Denhär borde flyttas till allmänt gtasnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 sj tycker jag att LC är roligast För att det käns som att den är större än alla dom andra städerna och att det coolare NEW YORK stil. Las Venturas eftersom jag har inte varit på Liberty City när får man vara i Liberty City i Las Venturas eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Las Venturas eftersom jag har inte varit på Liberty City när får man vara i Liberty City i Las Venturas eller Man får vara där i GTA3 och ett uppdrag i GTA: SA ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tvekade mellan Vice city och Los santos. Men vice city har bäst känsla. Vote: Vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Las Venturas för då kan man spela hela dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 1:a Las Venturas Det är så vackert!! 2:a Los Santos 3:a Vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 1.Los Santos 2.Vice City 3.San Fierro :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 1. Vice city 2. San fierro 3. Las venturas 4. Los santos 5. Liberty city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts