Misterwhoopee Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Detta meddelande brukar ofta poppa upp när jag har postat något nytt eller använt Pm-boxen...Vad är det?? Förstår orden men inte innebörden??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Ojdå, ser inte bra ut... vad jag förstår håller minnet på servern att sinna? Men jag har inte själv fått det meddelandet... Edit: 12582912 byte är exakt 12mb och för att skicka meddelandet krävdes 45kb... Alltså får GTAsajten bara använda 12mb minne och det används tydligen mycket effektivt. Själv visste jag inte att det fanns en sådan gräns men det kanske inte är så vanligt att man använder så mycket minne... men trafiken på GTAsajten är som sagt mycket stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Fatal error: Allowed memory size of 12582912 bytes exhausted (tried to allocate 46080 bytes) in /home/httpd/vhosts/gtasajten.com/httpdocs/forum/invboard/Skin/s1/skin_post.php on line 652 f*n nu har jag fått det också! fast det är ju ingen stor grej! man ska vara glad att forumet överhuvudtaget finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag tror inte att jag gissar fel om jag sägeratt jag fått det där meddelandet ganska regelbundet i mer än en månad snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jag kan inte göra så mycket åt det nu, tyvärr... Om vi inte hade haft så hög trafik kunde jag mailat serveradmins och frågat om man kunde få lite mer minne mot betalning men nu vågar jag inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 http://svg.st/database.jpg Hmm...Kan man få en definering på detta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Fel på databaskopplingen tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Fel på databaskopplingen tror jag... "tror jag" ??? En Administratör ska väl vara säker på sådan där saker?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Jag har ALDRIG fått det meddelandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 "tror jag" ??? En Administratör ska väl vara säker på sådan där saker?? Jo men det där är överkurs Men jag är nästan helt säker på att SQL-programmet krashade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 (redigerad) jag fick det... bild Redigerad 14 januari, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 För första gången på mycket länge fick jag nu det här meddelandet igen. Bara så du vet Hultenius... Obs! Bilden är gammal, så siffrorna stämmer kanske inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 jag har aldrig fått nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 jag har aldrig fått nåt sånt Eh...kolla posten ovanför min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Eh...kolla posten ovanför min... sån där fel med massa text ja, men inget på två rader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 25 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 sån där fel med massa text ja, men inget på två rader Oj då Sorry, så går det när man tittar igenom saker för fort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2003 Har aldrig fått något sådant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Jag har oxå fåt det ett flertal gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 26 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2003 Inte jag iallafall synd för er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts