Mad-Wille Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag slog på min tjej och nästa gång jag bjöd henne på en dejt så gjorde hon slut kan man få henne tillbaka. Jag har tittat på det stället där jag hittade henne men hon är inte där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Haha, din idiot, det e klart att hon inte vill träffa dig när du slagit henne HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Men det är bara ett spel och tjejen kan ju inte tänka Redigerad 27 juni, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Men det är bara ett spel och tjtjen kan ju inte tänka Är du kvinnoförtryckare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad har jag nu gjort :'( Jag råkade bara slå hon. Kan man få tillbaka henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nepp, det kan du inte.. Börja om e allt jag säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Måste man få 100% med alla tjejer för att klara spelet 100%?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag råkade bara slå hon. Jo det säger väl alla kvinnomisshandlare, sitta i finkan är vad du ska göra närmsta tiden Redigerad 27 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag sökte och såg att man inte behöver ha tjejer för att få 100% tack för alla svaren. EDIT: Varför skulle jag slå hon om jag vill ha kvar hon Och hur kan man råka slå någon i verkligheten Redigerad 27 juni, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Har en annan fråga, kommer hon att göra slut om mätarn sjunker till noll? Kan man ha flera tjejer samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Har en annan fråga, kommer hon att göra slut om mätarn sjunker till noll? Kan man ha flera tjejer samtidigt? 1. Kan jag inte svara på... 2.Jäpp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag tror bara hon gör slut om man slår/dödar hon men jag vet inte. Ja man kan ha fler än en tjej sammtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag sökte och såg att man inte behöver ha tjejer för att få 100% .vad ska man hålla på med brudarna för då? är det bara för skoj skull dom finns eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 .vad ska man hålla på med brudarna för då? är det bara för skoj skull dom finns eller? Vid 50 % får du nycklarna till deras bilar, och alla dom har en speciell nummerskylt. Vid 100% så får man kläder av dom som man bara kan få av dom, och inte i nån klädaffär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag tror bara hon gör slut om man slår/dödar hon men jag vet inte. Svårt att göra slut när man är död..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Om man inte bryr sig om sin tjej så att mätrn går ner ganska mycke så kan dom göra slut hände mig när jag körde de på ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Svårt att göra slut när man är död..... Jag tror att dom återupplivas som cj när han dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 FInns det nåt fusk så att man får mätaren på 100 %? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Med tjejerna eller hela spelet? Jag tror inte det finns fusk med någon av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Typ polis och ambulance kläderna gör de typ nån verkan när man gör "uppdragen" men ambulansen och polisfordonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts