_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jeg er en gutt:P Hehe. Jeg kan godt skrive engelsk, og ja, jeg tipper også att det er bare noen fjortisser. Har sendt mail til admin om dette, så skal nokk finne ut av hvem han/hun er. Det är bra fortsätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Lägg ner med denna fientligheten mot Tsbusa, står ingenstans att endast Svenskar får besöka och skriva i detta forumet. Förstår ni inte vad Tsbusa skriver, be honom/henne att skriva på engelska (som ni bör kunna). Kan ni inte Engelska, börja plugga. Jag har stor respekt för tsbusa för att hon/han är norsk:) Redigerad 28 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Jeg er en gutt:P Hehe. Jeg kan godt skrive engelsk, og ja, jeg tipper også att det er bare noen fjortisser. Har sendt mail til admin om dette, så skal nokk finne ut av hvem han/hun er. Hehe, ja. Fjortishatande fjortisar (??) finns det gott om här, tyvärr. Se till att få det hela uppklarat, så får vi kanske en fjortis mindre på forumet (idioten som skrev i din gästbok). Toki, Hur kommer det sig då att du tar åt dig? Redigerad 28 juni, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Norrmän är hur coolt som helst. Speciellt Varg Vikernes och dom där gamla kyrkbrännarna. Märk väl att jag inte sympatiserar med Varg's sjuka politiska livssyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anarchy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nu undrar jag varför en norsk ska bli så dåligt mottagen, när en snubbe som påstår sig vara från Australien blir nästan helgon-förklarad. Jag är själv född och bor nu i Norge, men har bott i Sverige i 11 år. Förövrigt trodde jag Tsbusa var en tjej för att han hade ett litet feminimt namn. (Ta inte illa upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nu undrar jag varför en norsk ska bli så dåligt mottagen, när en snubbe som påstår sig vara från Australien blir nästan helgon-förklarad. Jag är själv född och bor nu i Norge, men har bott i Sverige i 11 år. Förövrigt trodde jag Tsbusa var en tjej för att han hade ett litet feminimt namn. (Ta inte illa upp) Nästan samma sak här, föddes i Norge och bott i Sverige i nog omkring 13 eller 12 år nu, och bor fortfarande här. Och, ffs! Varför ska ni behandla norrmän som ni gör era små nördar?? (De som nu fjollar sig sådär mysko.) det är f-n ingen skillnad på dem eller någon annan typ av människor nånstanns på jorden. Förstår inte vad alla små cp'n under 10 har emot norrmän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nästan samma sak här, föddes i Norge och bott i Sverige i nog omkring 13 eller 12 år nu, och bor fortfarande här. Och, ffs! Varför ska ni behandla norrmän som ni gör era små nördar?? (De som nu fjollar sig sådär mysko.) det är f-n ingen skillnad på dem eller någon annan typ av människor nånstanns på jorden. Förstår inte vad alla små cp'n under 10 har emot norrmän? De är inte tillräckligt mogna för att förstå att det finns fler personer än dem och deras kompisar, bu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jeg har funnet ut hvem som skrev den meldigen i gjesteboken, men jeg tror ikke jeg skal skrive det her, enda ivertfall, skal til og begynne med sende han en PM. Og Tsbusa står for: Ts=TS50X (min mopps) busa= Hayabusa:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jeg har funnet ut hvem som skrev den meldigen i gjesteboken, men jeg tror ikke jeg skal skrive det her, enda ivertfall, skal til og begynne med sende han en PM. Og Tsbusa står for: Ts=TS50X (min mopps) busa= Hayabusa:P Självklart ska du hänga ut honom, säg säg säg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jeg har funnet ut hvem som skrev den meldigen i gjesteboken, men jeg tror ikke jeg skal skrive det her, enda ivertfall, skal til og begynne med sende han en PM. Og Tsbusa står for: Ts=TS50X (min mopps) busa= Hayabusa:P Ja säg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jeg har funnet ut hvem som skrev den meldigen i gjesteboken, men jeg tror ikke jeg skal skrive det her, enda ivertfall, skal til og begynne med sende han en PM. Og Tsbusa står for: Ts=TS50X (min mopps) busa= Hayabusa:P SÄG!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det var Tackleberry, men vi er nå ferdig med den saken. Men ikke heng han ut for noe, for dette er vi ferdige med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Schisse, jag trodde han var snel hest Aja, jag tycker om honom i alla fall eftersom han gjorde finishen på min signatur. Redigerad 29 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 W00rrd! Till Norsken: GÅ TILL ETT NORSKT FORUM OM DU VILL HA HJÄLP! Det är väl kul om lite fler personer från andra länder kommer till forumet...på ett annat forum jag hänger på så är det typ 25% danskar och norrmän...låt han vara och hjälp han i stället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Det är väl kul om lite fler personer från andra länder kommer till forumet...på ett annat forum jag hänger på så är det typ 25% danskar och norrmän...låt han vara och hjälp han i stället! Har du läst igenom hela topicen? Jag tänker inte diskutera den saken med någon annan nu,eftersom att det redan är överstökat...kan gärna hjälpa han!*raderar inlägget* Redigerad 30 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts