Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ni som inte förstår norska är ju knäppa. Hur enkelt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sterke ord her. Rart det tok så lang tid før dere begynnte å si at jeg skulle gå på ett annet forum. Har vært her en ukes tid nå. Hva skal jeg si til de SVENSKE på gtaforum.NO da? De skriver også på svensk i våres NORSKE forum, vi er glade for at utenlandske kommer i vårt forum, og respekterer de. Vi har også engelske medlemmer,danske og en tysk en, og alle er likstillte og vi hjelper alle uansett religion og språk. Det Toki sa er unødvendig synes jeg, tipper han er en stakkars fjortiss. Men til dere alle andre; Takk for at dere respeketer meg! Jag ber så mycket om ursäkt och hoppas att du förlåter mig...hjälper det? Förlåt! :'( Ville inte uttrycka det på det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ni som inte förstår norska är ju knäppa. Hur enkelt som helst. Det är ju nästan samma sak som Om inte du fattar Kinesiska så är du ju knäpp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det är ju nästan samma sak som Om inte du fattar Kinesiska så är du ju knäpp.. Njaa....inte direkt! Men kanske för er skåningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Njaa....inte direkt! Men kanske för er skåningar! Du vet ingenting om min Uppväxt Jag är ju En Norrlänning från Timrå (Sundsvall) (Flyttade därifrån när jag var 9.. ) Varmast i Skåne ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Du vet ingenting om min Uppväxt Jag är ju En Norrlänning från Timrå (Sundsvall) (Flyttade därifrån när jag var 9.. ) Varmast i Skåne ! Yayaya! i AlreAdy knew that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Yayaya! i AlreAdy knew that! Men jag fattar inte Norska så bra ändå... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det är ju nästan samma sak som Om inte du fattar Kinesiska så är du ju knäpp.. Kinesiska och svenska är inte speciellt lika varandra. Däremot är svenska och nroska lika varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kinesiska och svenska är inte speciellt lika varandra. Däremot är svenska och nroska lika varandra. Okej okej,.... Men Du fattar nog Danska lika bra som att jag fattar Norska.. Och Danska är Likt Svenska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Okej okej,.... Men Du fattar nog Danska lika bra som att jag fattar Norska.. Och Danska är Likt Svenska... Danska kan man nog förstå ganska bra om det står skrivet någon text. Men om någon snackar får man tänka efter för att förstå vad dom säger. Ibland fattar man vad dom har sagt ett tag efter . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Fattar inget så kan tyvärr inte hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Om ni ska bråka med han så ska ni bråka med mig oxå isånafall, jag är oxå lite norsk bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Guleböj och Klumpesnusk! Jag tycker det är trevligt med en norsk, det känns lite familjärt. Liksom, alla kan vistas hr och bli snällt behandlad! Underbart! Hej, du norsk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det är enklare att prata med en norsk än att skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Du kan ju alltid leta efter hemsidor som har färdiga templates , bara att ladda ner ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Toki: Jeg tilgir deg. og ja, det er enklere å snakke og forstå hverandre, enn å skrive. Har søkt på google osv etter sider hvor man kan laste ned ferdige templates, men de som er ferdige og gratise, de er helt crappy og dålige som jeg ikke vil ha. Men, har nå funnet en som hjelper meg, så nå fikser problemet seg. Takk til alle sammen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vel, nå har jeg fått en ganske alvolig gjestebok melding på www.autosiden.tk Som består av: 1: Ät bajs! Svensk - bajs@hotmail.com (dette var helt sikkert av en av dere her inne) 2: Fuck you, damn swedish biatch! Web Ansvarlig - stenvangen@hotmail.com (Her har han utgitt seg for å være meg, men det er det jo ikke, jeg ser jo at det er samme person siden jeg er admin og kan se deres IP, så da er ikke det noe problem for meg å finne ut hvem dette er, og det å utgi seg for å være noen annen, selv i en gjestebok, er ULOVLIG! Hvis jeg vil, kan jeg ettersøke å finne ut hvem dette er, men jeg tror ikke jeg gjør det til å begynne med. Men dere vet selv hvem som har gjort det. Btw: Jeg kommer til å slette de gjestebokmeldingene etterhvert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vel, nå har jeg fått en ganske alvolig gjestebok melding på www.autosiden.tk Som består av: 1: Ät bajs! Svensk - bajs@hotmail.com (dette var helt sikkert av en av dere her inne) 2: Fuck you, damn swedish biatch! Web Ansvarlig - stenvangen@hotmail.com (Her har han utgitt seg for å være meg, men det er det jo ikke, jeg ser jo at det er samme person siden jeg er admin og kan se deres IP, så da er ikke det noe problem for meg å finne ut hvem dette er, og det å utgi seg for å være noen annen, selv i en gjestebok, er ULOVLIG! Hvis jeg vil, kan jeg ettersøke å finne ut hvem dette er, men jeg tror ikke jeg gjør det til å begynne med. Men dere vet selv hvem som har gjort det. Btw: Jeg kommer til å slette de gjestebokmeldingene etterhvert. Inte kul att folka ska komma och skriva sånt i din gästbok. Säkert bara några fjortisar som inte kan respektera att du kommer från Norge. Hoppas du stannar här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Lägg ner med denna fientligheten mot Tsbusa, står ingenstans att endast Svenskar får besöka och skriva i detta forumet. Förstår ni inte vad Tsbusa skriver, be honom/henne att skriva på engelska (som ni bör kunna). Kan ni inte Engelska, börja plugga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jeg er en gutt:P Hehe. Jeg kan godt skrive engelsk, og ja, jeg tipper også att det er bare noen fjortisser. Har sendt mail til admin om dette, så skal nokk finne ut av hvem han/hun er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts