Jump to content

Trenger hjelp, hjelpe meg noen?

Tsbusa
 Share

Recommended Posts

Hei, jeg trenger hjelp, les og prøv de som vil!:wub:

(utdrag ifra gtaforum.no)

Som dere vet holder jeg på med å lage en side, jeg har fra før www.autosiden.tk, men jeg har kjøpt web hotell osv, så nå holder jeg på med å videreføre www.autosiden.tk til www.rånecrewet.com. Men jeg trenger ett web design, jeg spurte tidligere om noen kunne lage en banner til meg, og dere på gtaforum.no var like hjelpsomme som alltid, og jeg fikk inn endel forslag til bannere, og jeg har valgt en banner, og det ble Ghostchild sin, men må si det at alle jeg fikk inn var kjempebra, og de kan kanskje også bli brukt engang i fremtiden.

Så, det jeg lurer på nå, er om ikke noen kan lage en 'layout'', eller ett design med meny,header og alt i ett.

Altså meny,header,hovedel og allt i en html fil. Slik at jeg enkelt kan åpne det i mitt web editor program og redigere det, skrive stuff, legge inn linker i menyen osv.

Hvis dere da skjønner hva jeg mener, designet trenger ikke være komplisert. Så ikke bruk for lang tid på dette.

Link til banneren som skal brukes: http://home.no/speed150/banner_ghostchild.gif

Så, de som gidder, hjelp meg. Og dere som hjelper til takker jeg mye til! Og den som har det beste designet velger jeg, og den personen vil få endel fordeler på min web side, hvis han/hun ønsker det, det kan være allt ifra gratis medlemskap osv. Bare spør de som lurer på noe.

Se på dette som en utfordring, eller bare noe å finne på, de som vil.

takk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sterke ord her. Rart det tok så lang tid før dere begynnte å si at jeg skulle gå på ett annet forum. Har vært her en ukes tid nå.

Hva skal jeg si til de SVENSKE på gtaforum.NO da? De skriver også på svensk i våres NORSKE forum, vi er glade for at utenlandske kommer i vårt forum, og respekterer de. Vi har også engelske medlemmer,danske og en tysk en, og alle er likstillte og vi hjelper alle uansett religion og språk.

Det Toki sa er unødvendig synes jeg, tipper han er en stakkars fjortiss.

Men til dere alle andre; Takk for at dere respeketer meg!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W00rrd! ^_^ Till Norsken: GÅ TILL ETT NORSKT FORUM OM DU VILL HA HJÄLP!

Värst vad otrevligt du är. Han har väl lika mycke rätt att hänga här och fråga om hjälp som du och jag. Sen om inte du kan tyda norska är de inte hans eller någon annans problem.

Tycker de råder en allmän otrevlig stämmning här på forumet. Man kan väl försöka vara lite trevlig.

@Tsbusa: Som Patrik sa finns de massa tips på internet, bara till o söka lite. Här har du en bra sida, Good-Tutorials. Titta där under Web Layouts och Web Graphics. Oftast är de mycket bra förklarat. Bra och titta på sånna här tutorials, då lär du dig knep så att du kan göra saker från scratch sen så att säga. Lycka till med sidan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tsbuda: Lyssna inte på dom andra, dom är fortfarande kvar på den nivå då man tar Norgeskämt på allvar och inte på skoj. :P

Du har lika mycket rätt skriva här som vi andra har.

Förresten så är norska och svenska praktiskt taget samma språk. ^_^ Det är egentligen bara olika dialekter!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor