The_GTA_Boy_90 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 För det första, vad är det för något som sprutas ut bakom "Stuntplane" när man trycker på 2:an? Och så, är det någon här inne som har läst någonstans varför månen alltid blir större/mindre när man sniprar den i GTA spelen? Blev lite förvånad när det återkom nu i SA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 På Ps2 kan man iaf inte snipra månen större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 På Ps2 kan man iaf inte snipra månen större Hah, jo det kan man! Skjuter man på månen med en sniper så ändras storleken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 För det första, vad är det för något som sprutas ut bakom "Stuntplane" när man trycker på 2:an? Och så, är det någon här inne som har läst någonstans varför månen alltid blir större/mindre när man sniprar den i GTA spelen? Blev lite förvånad när det återkom nu i SA.. Det röda från planet är nog bara sånt man har på tävlingar så att domarna ska se hur man har flugut,det är ju trots allt ett stuntplan....först trodde jag det var nån jävla gas så jag försökte flyga över människor och döda de med "gasen"...haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_GTA_Boy_90 Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det röda från planet är nog bara sånt man har på tävlingar så att domarna ska se hur man har flugut,det är ju trots allt ett stuntplan....först trodde jag det var nån jävla gas så jag försökte flyga över människor och döda de med "gasen"...haha Ja, det trodde jag med.. Tyckte att det var jättegrymt först, tills jag insåg att ingen dog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts