Jump to content

Cj updrag! spoiler

Recommended Posts

Hallå, jag försöker och försöker, men jag lyckas inte :D Gilalr itne att flyga, Cj första updrag, jag sak ta och sno ett millitärjet och sedan döda några båtar, klarar det ej :wub:, kan ni hjälpa? här e min spar fil:

Edit: har fuskar 2 gånger, båda för att komma ut ur buggar. Och med det menar jag, falla genom marken och aldrig komma där i från, fusket Självmord.

Redigerad av oooo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det blir ju inte lättare om man fuskar. Det är också ett ganska svårt uppdrag att hjälpa en till. Om man säger att man är dålig på att flyga, då kan man ju inte göra nått åt saken. Satt istället för att åka mot båtrna på en gång, åk runt lite med Hydran och träna den lite. Det är även bra att dom jagar dig för då får du även träna lite manöver och annat. Sen när du känner att du kan så åk då mot båtarna och skjut ner dom bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hallå, jag försöker och försöker, men jag lyckas inte :angry: Gilalr itne att flyga, Cj första updrag, jag sak ta och sno ett millitärjet och sedan döda några båtar, klarar det ej :teehee:, kan ni hjälpa? här e min spar fil:

Edit: har fuskar 2 gånger, båda för att komma ut ur buggar. Och med det menar jag, falla genom marken och aldrig komma där i från, fusket Självmord.

Hur svårt kan det vara? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor