megawatti Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Hallå, jag försöker och försöker, men jag lyckas inte Gilalr itne att flyga, Cj första updrag, jag sak ta och sno ett millitärjet och sedan döda några båtar, klarar det ej , kan ni hjälpa? här e min spar fil: Edit: har fuskar 2 gånger, båda för att komma ut ur buggar. Och med det menar jag, falla genom marken och aldrig komma där i från, fusket Självmord. Redigerad 27 juni, 2005 av oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Gör som jag gjorde, ställ planet någonstans sen simma ut till båtarna o släng dit nåra granater eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hehe, men planen i luften, de som jagar mig komemr dom sluta jaga mig då? Och måste jag tillbaka in i planet sedan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Skjut ner planen som jagar dig först, sen åker du till den sjön o ställer planet nån stans, går ut o skjuter sönder båtarna, in i planet o åk till flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det blir ju inte lättare om man fuskar. Det är också ett ganska svårt uppdrag att hjälpa en till. Om man säger att man är dålig på att flyga, då kan man ju inte göra nått åt saken. Satt istället för att åka mot båtrna på en gång, åk runt lite med Hydran och träna den lite. Det är även bra att dom jagar dig för då får du även träna lite manöver och annat. Sen när du känner att du kan så åk då mot båtarna och skjut ner dom bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 HHAAHHAHA jag lurade planen som jagade mig, rakn ner i marken med dom sedn parkerade jag på en bensin mac och sköt sönder båtarna, ganska lätt ju tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Borde inte topicen heta : Vertical Bird! spoiler. Istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hallå, jag försöker och försöker, men jag lyckas inte Gilalr itne att flyga, Cj första updrag, jag sak ta och sno ett millitärjet och sedan döda några båtar, klarar det ej , kan ni hjälpa? här e min spar fil: Edit: har fuskar 2 gånger, båda för att komma ut ur buggar. Och med det menar jag, falla genom marken och aldrig komma där i från, fusket Självmord. Hur svårt kan det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts