Donkeey Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag har nyss laddat ner firefox för att försöka bli av med irriterande popups när jag spelar battlefield 2.. och nu när jag har det så blir det fel på vissa sidor.. typ frågetecken på åäö och jag vet inte varför :S och jag undrade om ni vet vad som är felet.. *edit* oj förlåt fel forumm kan nån mod flytta Redigerad 27 juni, 2005 av Gta-Playern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Verktyg--> Inställningar Försök pilla runt lite där. Ladda du hem svenska eller engelska/annan- språkig verision av Firefox? Redigerad 27 juni, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Verktyg--> Inställningar Försök pilla runt lite där. Ladda du hem svenska eller engelska/annan- språkig verision av Firefox? Svenska .. men jag tog bort det nyss.. det fick inte popupsen att försvinna .. mina popups heter ad-blaster och nån mer.. och dom går inte att få bort.. vet nån hur jag ska göra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ställ in Firefox som standardbrowser. Kommer upp ett meddelande precis när du startar Firefox/IE om du vill ha den som standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tanka Ad-Aware 6 och kör en omgång så ska du se att det ordnar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts