Valle-Ball Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Firur Revär, 87:an och Major'n Vote: Firur Revär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Firur Revär, 87:an och Major'n Vote: Firur Revär Furir, inte firur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Furir, inte firur. Hehe firur . När vi nu ändå snackar om ranger, har fanjunkaren tagits bort som rang inom militären? Tror att jag läste det i någon 91:an, så Fanjunkaren i serien togs bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hehe firur . När vi nu ändå snackar om ranger, har fanjunkaren tagits bort som rang inom militären? Tror att jag läste det i någon 91:an, så Fanjunkaren i serien togs bort. Jepp både Fanjunkarn och Sergant Korn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ingen.. men 91:an glassen e god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jepp både Fanjunkarn och Sergant Korn Dom var ju roliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Dom var ju roliga... Jo, men ja håller på att läsa gammla tidningar nu så dom är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jo, men ja håller på att läsa gammla tidningar nu så dom är med Hmm, sergant Korn har väl inte vart med så mycket i 91:an? Fanjunkaren var ju ganska ofta med i Klackamo Dagbok förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hmm, sergant Korn har väl inte vart med så mycket i 91:an? Fanjunkaren var ju ganska ofta med i Klackamo Dagbok förut. Jo runt 89-92 var Korn med hyffsat mycket tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vote: null vote alla är roliga i de nyare 91:an serierna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vote: null vote alla är roliga i de nyare 91:an serierna Jag tycker 91:an var bäst 95-98, nu blir den bara sämre och sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag tycker 91:an var bäst 95-98, nu blir den bara sämre och sämre Ja, jag brukar köpa gamla 91:an tidningar ibland. Ska köpa några nästa helg tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag tycker 91:an var bäst 95-98, nu blir den bara sämre och sämre Wörd! Speciellt eftersom dem tar in skitserier som Ferguson och aldrig fattar att nästan ingen gillar dem serierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Wörd! Speciellt eftersom dem tar in skitserier som Ferguson och aldrig fattar att nästan ingen gillar dem serierna. Nä, hata Ferguson asså! Hur tråkig som helst . Mera sidor av dom andra serierna istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vote: 87an, försöker jämt göra livet surt/surare för 91an men tillslut brukar det vara han som får bita i det sura äppelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts