RavenE Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Vote: Major´n Råkade klicka på Furir Revär, (vet inte hur jag lyckades) men jag tycker bäst om Major´n När vi ändå pratar om serier nån som läser Uti vår Hage? Självklart!! Jag prenumererar inte, men vi köper den som jultidning varje år! Min bror prenumererar, så jag brukar läsa hos han då vi hälsar på honom Uti vår Hage is the shit! Redigerad 28 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Morgonkröök Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Helt klart major morgonkröök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 När vi ändå pratar om serier nån som läser Uti vår Hage? Jag gör, jag älskar den serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Bara jag som gillar Berån mest? Redigerad 28 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Bara jag som gillar Berån mest? Jo det verkar vara så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Bara jag som gillar Berån mest? Ja, ingen gillar väl den snåle jäveln . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Ja, ingen gillar väl den snåle jäveln . Men det är ju det som är så kul. Redigerad 28 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Men det är ju det som är så kul. Men ja tycker Majorns bantningsproblem och rökproblem är bäst, Kapten kommer ändå på plats 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Majoren såklart! Majoren: Jag börjar känna av den där ölen jag drack igår. Gyllenskalp: Jaha, hur många drack du då? Majoren: Två... Gyllenskalp: Men det var ju inte så farligt. Majoren: ...backar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Majoren såklart! Majoren: Jag börjar känna av den där ölen jag drack igår. Gyllenskalp: Jaha, hur många drack du då? Majoren: Två... Gyllenskalp: Men det var ju inte så farligt. Majoren: ...backar. Vilken tidning, känner igen det där, från "Ur klackamos dagbok"? Redigerad 29 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Japp, men jag kommer inte ihåg vilket nummer den var med i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vilken tidning, känner igen det där, från "Ur klackamos dagbok"? Ur Klackamo dagbok ägde, Gunnar Persson is the shit! Skulle ha frågat varför dom tog bort det när jag skrev min insändare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ur Klackamo dagbok ägde, Gunnar Persson is the shit! Skulle ha frågat varför dom tog bort det när jag skrev min insändare . Ja tror ja måste skriva en insändare, men ja vet inte vad ja ska skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja tror ja måste skriva en insändare, men ja vet inte vad ja ska skriva Jag har fått med en insändare i 91:an och en i Uti vår Hage. Sen har jag skickat en till 91:an och en till Uti vår Hage för någon vecka sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jag har fått med en insändare i 91:an och en i Uti vår Hage. Sen har jag skickat en till 91:an och en till Uti vår Hage för någon vecka sen. När tror du dom kommer med i tidningarna? EDIT : Och i vilka tidningar var dom me, måste läsa! Redigerad 29 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 När tror du dom kommer med i tidningarna? EDIT : Och i vilka tidningar var dom me, måste läsa! Tar väl kanske ett par nummer innan dom kommer med i 91:an. Hur lång tid det tar i Uti vår Hage vet jag inte. Uti vår Hage nr 5 2004 och i 91:an nr 10 2002 var mina insändare med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Tar väl kanske ett par nummer innan dom kommer med i 91:an. Hur lång tid det tar i Uti vår Hage vet jag inte. Uti vår Hage nr 5 2004 och i 91:an nr 10 2002 var mina insändare med. Tar fram tidningar nu direkt EDIT : Argh, min nr 10 2002 är borta stor sorg :'( Redigerad 29 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tar fram tidningar nu direkt EDIT : Argh, min nr 10 2002 är borta stor sorg :'( Okej . Var endå inte speciellt värt att läsa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Okej . Var endå inte speciellt värt att läsa . Mailade du in dina insändare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mailade du in dina insändare? Inte den som kom med i 91:an. Men den som var i Uti vår Hage och de jag skrev för ett tag sedan. Orkar skicka brev, det tar lång tid innan det kommer fram och så kostar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts