Miike Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har 4 st DVD filmer som jag skulle vilja spara på datorn, ni vet så man bara trycker på ikonen så kommer filmen upp. Fast det går inte att "kopiera från CD" eller flytta ut filmen ur WMP för det är massa kapitel och innan man startar DVD'n så måste man trycka på "play all" som visas på skärmen. Vet någon hur jag ska göra?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Använd dvdshrink, guide finns på piratbyran.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur kan jag få tag på programmen som personen här använder? http://piratbyran.org/index.php?view=articles&id=10&cat=1 Btw: Tack KalleR för svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur kan jag få tag på programmen som personen här använder? http://piratbyran.org/index.php?view=articles&id=10&cat=1 Btw: Tack KalleR för svaret. Finns en länk i texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Inte NeoBurning ROM, fast när jag laddade hem det så såg det ej ut som hans. Men jag vill inte bränna den till en CD jag vill bara lägga in den på datorn så man kan kolla på den utan att DVD skivan är it datorn. Redigerad 27 juni, 2005 av Dirtbag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det behöver man inte, nero behöver du bara om du ska bränna skivan sen, välj att spara den som en iso på hårddisken istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Såhär ser det ut för mig, hur ska jag göra för att spara den på datorn sen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tryck på backup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Dvddecrypter erbjuder bäst kavlitet och mest finjusteringar, men du verkar inte vara den typen som okar med sånt så då funkar DVDshrink redigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Då ser det ut såhär, vart ska jag trycka sen?? Förresten, jag är verkligen tacksam för att du hjälper mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Som jag sa innan, välj iso! tror det finns under "selekt backup target" kommer ej ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vilket program ska man ha för att kunna se iso filer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Daemon Tools+valfritt filmprogram. Går antagligen att öppna iso-filen direkt också. Redigerad 27 juni, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nej det blir sån där vit ikon som ej går att öppna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Man måste väl ha en DVD brännare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ja det har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hur lång tid brukar det ta att göra en backup på en fim då? Vill ha den som avi eller mpeg på datorn och inte en kopia på en DVDr-skiva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hur lång tid brukar det ta att göra en backup på en fim då? Vill ha den som avi eller mpeg på datorn och inte en kopia på en DVDr-skiva.. Precis vad jag också vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hur lång tid brukar det ta att göra en backup på en fim då? Vill ha den som avi eller mpeg på datorn och inte en kopia på en DVDr-skiva.. Det kan ta bra lång tid kan jag intyga, gjorde en dvdfilm till en .mkv film en gång, tog hela dagen =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det kan ta bra lång tid kan jag intyga, gjorde en dvdfilm till en .mkv film en gång, tog hela dagen =P Hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts