notorius Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 JAg skulle ta över ett område som BAalas ägde längst ner till vänster i LS, vid nån liten brygga med en fyr. Jag startade gängkrig och när man skulle vänta på första vågen så märkte jag att de var bakom mig så jag smög mig bakom fyren men det var ingen där Så jag tittade ner i vattnet och där var de jag simmade ner för att kolla och alla sprang runt på botten och skrek en massa saker. Jag skulle döda alla genom att skjuta ner med en bazooka, klarade första vågen och när andra kom så var de ännu fler under vattnet som sprang runt och så var jag så klantig att jag sprängde mig själv Detta är lätt det mest buggiga och roligaste jag varit med om, att se Ballas springa runt på bottnet och skrika, det tar allt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Har varit med om det oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hände för mig med.. men jag ladda om spelet istället så nästa gång kom de på sanden.. blir ju bara så när man står nära vattnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts