Heaven Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kan nån hjälpa mig. Jag får inga fler uppdrag. Jag kan åka till Woozie men det uppdraget kan ja inte göra för ja behöver lära mig simma bättre, vart gör man de? Måste jag råna kuriren varje gång Ceasar ringer eller? Hjälp mig, för nu står spelet still! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocsta Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Åk till hamnen och hoppa i pluppret. simma under vattnet till du har 20% lungkapacitet. Sen kan du göra woozies uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Heaven Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tack! Jag såg på en sida att när jag gjort bilskolan så ska Jethro ringa och säga att jag kan köpa bilfirman. men det har han inte gjort? nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Han ringer när man klarat nästan alla uppdrag i San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Måste jag råna kuriren varje gång Ceasar ringer eller? Nej, det måste du inte (det är ändå bara onödigt att göra det eftersom kuriren inte har särskilt mycket pengar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tack! Jag såg på en sida att när jag gjort bilskolan så ska Jethro ringa och säga att jag kan köpa bilfirman. men det har han inte gjort? nån som vet? Måste typ göra några uppdrag med tror jag så kör på tills han ringer om du har klarat skolan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts