Mateu Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Hej jga och min brossa har två frågor. Spolier varning!! Redigerad 27 juni, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) • För att få vapen som spawnas i huset i Los Santos, ska du spraya över alla tags* i Los Santos. Vapen som spawnas: Ak-47, Tec-9, Sawn-Off Shotgun och Molotov Cocktail • Öka din Lycka i spel som du kan tjäna pengar på. Skaffa alla 50 (Horseshoes)Hästskor i Las Venturas. Du tar nått vapen och över mycket så du får Hitmanskill.. Då får man två vapen.. De vapen jag kan komma på nu som man har två av är.. Pistoler och Mini SMG.. sen vet ja inte om de finns på fler.. Offtopic : Jag tror jag Quotade en klistrad tråd.. kolla dom innan du frågar, dom är väldigt användbara Men men hoppas jag var till hjälp EDIT : Jag vet inte riktigt vart jag hittade mina Quotes.. Någon som vet ? EDIT 2 : Never mind jag hittade .. Det var på en annan sida Redigerad 27 juni, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tack för svar! måste man ha Hitman i allt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nej.. Bara det vapnet du vill ha två av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Man kan ju ha det om man vill. Jag rekommenderar Hitman i Sawn Off-Shotgun, den bliir förbaskat snabb då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts