Alpha Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Själv tycker jag om flera Final Fantasy Stycken och lite andra teman som MGS- Temat! Det finns många andra låtar jag tycker om fast jag kan inte komma på några nu. Redigerad 27 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 The Legend of Zelda av Koji Kondo... han är kungen av spelmusik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Mario är helt klart bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Zelda, GTA och Tony Hawk spelen brukar ha bra musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Halo 1 & 2 Mafia Freelancer (bra stäming i den, inte så bra i sig själv) The Sims SimCity 3000 & 4 Mario The Legend of Zelda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 THPS har bra Sen ska det ju komma ett spel som bara ska ha metallica i sitt soundtrack! Det kommer äga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Metal Gear Solid låtarna älskar jag, musiken som kommer i HL2 är skön. Sen har jag en skiva som har typ techno mixade Final Fantasy låtar, The Black Mages heter den, de låtarna är också rätt sköna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Haha, förr lysnade jag bara på TV-spels-musik . VGMusic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vietcong och men of Valor tycker jag har rätt bra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Mafia och GTA-spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Mafia och GTA-spelen Jo Mafia med den är riktigt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Battlefield Vietnam har ett schööönt soundtrack. Kanske inte TV-spel iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Castlevania till Nintendo ligger ju allra högst upp - helt underbart! Kung!! Zelda går inte av för hackor, inte heller Megaman (speciellt tvåan och trean). -------------- ...om vi räknar "nutida" med ett soundtrack som är utplockat istället för specialgjort måste jag säga Mafia och GTA-spelen... Editation. Det är Castlevania - Simons Quest jag syftar på. Den är så oerhört bra! Helt sjukt grym. Redigerad 27 juni, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Mario är helt klart bäst Ord! Mario Redigerad 27 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Musiken till gamla Super Metroid är skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Battlefield och Mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Doom 1 musiken är så jävla bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Deus Ex men också: Mega Man Final Fantasy Zelda Metroid Prime Redigerad 27 juni, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 HL2 har en asskön technolåt. Har den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Gta-Serien SÅKLART Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts