Ace Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Passar på att göra en sån här poll eftersom det finns så många "favoritkaraktär"-pollar.. Tog inte med alla mina favoriter eftersom jag inte orkade leta upp namn m.m och att det inte skulle fått plats.. Nullvote.. finns för många bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Otroligt svårt, men tog Farbror Barbro även fast alla är ens favoriter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 PERCY SÅKLART!! glömmer aldrig när han går i ett lägenhgetshus, knackar på nånstans, å nån kvinna öpnnar. så står man med en borrmaskin å nån snurrelisnurrsnurr grej på. å säger "ni har inte betalat tvräkningen, 500 spänn på stubben tack" .eller nått sånt. kvinnan stänger dörren å han skriker Subba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 PERCY SÅKLART!! glömmer aldrig när han går i ett lägenhgetshus, knackar på nånstans, å nån kvinna öpnnar. så står man med en borrmaskin å nån snurrelisnurrsnurr grej på. å säger "ni har inte betalat tvräkningen, 500 spänn på stubben tack" .eller nått sånt. kvinnan stänger dörren å han skriker Subba Ja, han e jävligt ful . Kollade klart på NileCity idag, hade sett de 3 första avsnitten någon dag innan. Jag har självklart sett det många gånger förr! Sska nog kolla på Percy Tårar senare . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det sår mellan Farbror Barbro och Sudden. Fast jag röstade på Farbror Barbro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Null vote: nästan alla äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Egentligen orka Weiron. Han kör liksom en jävla gaffeltruck och har en cementblandare och annat skit i studion . Jeffla kommunist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Killing vad? Synd att du inte hade med "vad i helvete är killing gänget" som vote-alternativ. Redigerad 27 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Killing vad? Synd att du inte hade med "vad i helvete är killing gänget" som vote-alternativ. Du borde alvarligt kolla upp lite svensk humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 "Ni ser ju hur glada dom é då da. Ja, nästa vecka ska jag kommentera DM i Bacon-brottning" Sudden såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 "Ni ser ju hur glada dom é då da. Ja, nästa vecka ska jag kommentera DM i Bacon-brottning" Sudden såklart! Ja, Sudden är ju också en klar favorit. "Nästa vecka blir det Distriks-Mästerskap i skägg-rodel i Hammarstrand". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vote : Veiron i ottan. "GOMÅRRÅN, GOMÅRRÅN, GOMÅRRÅN!!!!!" Annars är Jan Banan i Torsk på Tallin jävligt rolig. "Jag har betalat 3000 spänn för att få göka, då ska inte nån estjävel komma och sparka mig i röven" (Ska sägas med vestgöta dialekt ) En annan jävligt rolig karatär är Mick Tolbot. (lakritstrollet i NileCity) Och sudden förståss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Roland i Torsk på Tallin är också rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Roland i Torsk på Tallin är också rolig. "Edauuu" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Sudden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vote: Greger. Robert Gustafsson (stavning?) är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts