kalle.b Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har precis köpts san andreas till datorn men när jag ska klicka på san andreas ikonen så blir min muspekare en skiva som snurrar och efter en stund så står det "Unable to authenticate orginal disk within time limit" Try again? Snälla hjälp mig jag vet inte vad jag ska göra. Det vore jätte snällt om nån kunde hjälpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har precis köpts san andreas till datorn men när jag ska klicka på san andreas ikonen så blir min muspekare en skiva som snurrar och efter en stund så står det "Unable to authenticate orginal disk within time limit" Try again? Snälla hjälp mig jag vet inte vad jag ska göra. Det vore jätte snällt om nån kunde hjälpa mig. Så vart det för mig med VC om du har en brännare prova i den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tack så mycket nu funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts