Mad-Wille Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hur många taxi uppdrag måste man göra för att alla taxi bilar ska få nitro? Och måste man göra alla på en gång eller kan man göra ex 5 först sen dom andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Hur många taxi uppdrag måste man göra för att alla taxi bilar ska få nitro? Och måste man göra alla på en gång eller kan man göra ex 5 först sen dom andra??? Du behöver inte göra alla på en gång EDIT : 100 st är det Redigerad 27 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nae det är 50 Styckna man ska skjutsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ok så jag behöver bara göra 25 sen kan jag gå och spara sen ska jag göra 25 till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ja.. Du kan göra 2 st i början på spelet sen resten när du har klarat spelet om du vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ok min kompis sa att man bara behöver göra 47 uppdrag men det var nog bara för han gjorde 3 i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts