Optical Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Har hittat jetpacken nu och tagit den, men hur använder man den?? PS har spelet på dato r. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Titta i Options? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Står det där?? Tror inte de, men jag ska titta. Men kan inte nån skriva vilka tangenter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Du lyfter med mellanslagstangenten, sen åker du framåt genom att hålla inne den och W (jag antar att du förstår hur du åker bakåt och åt sidorna ). Du sjunker i höjd med vänster SHIFT-tangent och du tar av jetpacket med F. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 De står när du hittar den. om du inte märkde te så har du nog kanske fuskat fram den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hoppsan!! Kom på att det var ju fallskärmen jag hade hittat uppe på berget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts