Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ja är lite less på alla topics där det står typ "min dator startar om bla bla bla" Så varför inte starta en topic där alla problem är samlade för att lättare kunna hjälpa dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ja är lite less på alla topics där det står typ "min dator startar om bla bla bla" Så varför inte starta en topic där alla problem är samlade för att lättare kunna hjälpa dom Jag klarar inte MIKE TORENO jag kör in i den röda när jag hämtat MIKE TORENO men inget händer inte ens Mission Failed :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag klarar inte MIKE TORENO jag kör in i den röda när jag hämtat MIKE TORENO men inget händer inte ens Mission Failed :'( Prova instalera om spelet, ta inte bort save filen EDIT : eller starta om datorn Redigerad 27 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Prova instalera om spelet, ta inte bort save filen EDIT : eller starta om datorn Jag har PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har PS2 Aha, men starta om ditt PS2 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Mitt problem är att jag har ett förbannat pissigt Grafikkort till PC så jag kan inte lira SA. Vafan vore världen utan PS2. Ganske konstig tråd egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ganske konstig tråd egentligen. På vilket sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts