jatack Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tjena! Har två frågor här nu. Jag har precis varit med smooty(?) på hotellet och skjutit ner massa snubbar, sedan åkte vi iväg på en motorcykel där jag sköt ner våra förföljare. Nu vet jag inte vart jag ska för att göra nästa uppdrag? Sedan min andra fråga. Vart kan jag få tag på sprayflaskan så jag kan spraya "bort" alla tagsen. Min sprayburk tog nog polisen vid nåt tillfälle eller liknande, vart kan man få tillbaka den? Tacksam för svar Mvh Marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tjena! Har två frågor här nu. Jag har precis varit med smooty(?) på hotellet och skjutit ner massa snubbar, sedan åkte vi iväg på en motorcykel där jag sköt ner våra förföljare. Nu vet jag inte vart jag ska för att göra nästa uppdrag? Sedan min andra fråga. Vart kan jag få tag på sprayflaskan så jag kan spraya "bort" alla tagsen. Min sprayburk tog nog polisen vid nåt tillfälle eller liknande, vart kan man få tillbaka den? Tacksam för svar Mvh Marcus Ser du ingen uppdragsgivare på radarn? Sprayflaskan hittar du inne i CJ´s hus på övervåningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jatack Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Uppdragsgivare? Jag har kollat på 3 olika ställena där jag har gjort mina uppdrag hittils, men det finns ingen "röd cirkel" som man kan gå på så uppdraget börjar. Okej, tack så mkt för sprayburken svaret Mvh Marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Om jag mins rätt så skulle någon ringa efter det uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jatack Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Okej .... Jag har åkt runt lite men ingen har ringt hittils. Mvh Marcus ps.Tack så mkt för de hemskt snabba svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Okej .... Jag har åkt runt lite men ingen har ringt hittils. Mvh Marcus ps.Tack så mkt för de hemskt snabba svaren! Dom ringer inte när du sitter i bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jatack Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Haha Det har du Rätt i ! Ska prova att springa runt lite, tack så mkt Mvh Marcus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Finns en spray burk på ett hus tak bakom cjs hus oxo ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts