Nocsta Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sökte i frågan men fann inget. Så iaf till problemet, säkert skitenkelt... men jag hajar inte: Går till tv-apparaten och skiten sätter igång. Första utmaningen är "360". Sen står det att man ska trycka på "W" och "S" samtidigt för att starta. Jaha... vafan gör jag sen då? Så fort jag släpper ngn knapp så "förlorar jag". Help? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Sökte i frågan men fann inget. Så iaf till problemet, säkert skitenkelt... men jag hajar inte: Går till tv-apparaten och skiten sätter igång. Första utmaningen är "360". Sen står det att man ska trycka på "W" och "S" samtidigt för att starta. Jaha... vafan gör jag sen då? Så fort jag släpper ngn knapp så "förlorar jag". Help? På 360, ska du trycka på W och S samtidigt, OCH svänga runt ett varv (Det gör du med piltangenterna! Sen när du har gjort ett varv, då ska du släppa tangenterna! Redigerad 27 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocsta Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Okej..tack.. låter ju rimligt. Men omm jag håller ner 3 knappar på tangentbordet samtidigt så piper det bara från datorn. Problem? men ska iaf göra ett till försök så fort jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Så var det på min dator med.. men jag kopplade in ett annat tangentbord och gjorde den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 När jag trycker ner tangenterna: pil upp, pil ner och vänster så funkar det inte. Men testa med höger pil istället, gjorde jag och då funka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det problemet har jag med.. inte för att jag har SA på PC.. men NFSU t ex.. ja kan hålla in två knappar och höger.. men inte vänster:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Fatta! Ni ska hålla ner W och S (Bokstäver) + Högerpil/vänsterpil! INTE Pil upp +Pil ned +Vänsterpil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Använder denna tråd för mitt problem. Det är något test på bilskolan då man ska köra på sidan av ett hopp och snurra runt ett varv med bilen och landa på däcken. Har mycket problem med det här. Det står att man ska trycka in tex. 9 och 6 för att bestämma lutningen på bilen. Jag har försökt med detta uppdrag jäkligt mycke nu men klarar det ej. Nån som har tips på hur man ska luta bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Använder denna tråd för mitt problem. Det är något test på bilskolan då man ska köra på sidan av ett hopp och snurra runt ett varv med bilen och landa på däcken. Har mycket problem med det här. Det står att man ska trycka in tex. 9 och 6 för att bestämma lutningen på bilen. Jag har försökt med detta uppdrag jäkligt mycke nu men klarar det ej. Nån som har tips på hur man ska luta bilen? .satt o höll på med det ett tag igår... hemligheten är att svänga utåt från hoppet precis innan man flyger iväg... annars får man ingen bra roll.. när jag kom på det så klarade jag det på 2'a försöket.. hade kört säkert 50+ ggr innan.. Redigerad 27 juni, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Använder denna tråd för mitt problem. Det är något test på bilskolan då man ska köra på sidan av ett hopp och snurra runt ett varv med bilen och landa på däcken. Har mycket problem med det här. Det står att man ska trycka in tex. 9 och 6 för att bestämma lutningen på bilen. Jag har försökt med detta uppdrag jäkligt mycke nu men klarar det ej. Nån som har tips på hur man ska luta bilen? När du lyfter från rampen, ge fan i gasen efter det, koncentrera dig på bilhelvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 När du lyfter från rampen, ge fan i gasen efter det, koncentrera dig på bilhelvetet. Det var ord och inga visor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tack för hjälpen har klarat bilskolan nu. När man har klarat Wang Cars uppdragen och sterret-racing uppdragen vad ska man då hitta på? Är det flygplans uppdragen i Las Venturas som gäller då? Jag vill ju kunna köpa hus i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nocsta Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Måste bara flika in att det gick bra att kirra uppdragen när jag gjorde som ni sa. Danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts