Tackleberry Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Av misstag råkade jag skriva in "Young Maylay San Andreas Theme" i URL:n, jag kom då till sidan http://www.planetgrandtheftauto.com/. Gissa vad jag hittade då? Just det, Young Maylays version av introlåten. Ladda ner den här, dock inlagd i introvideon. Redigerad 29 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Av misstag råkade jag skriva in "Young Maylay San Andreas Theme" i URL:n, jag kom då till sidan http://www.planetgrandtheftauto.com/. Gissa vad jag hittade då? Just det, Young Maylays version av introlåten. Ladda ner den här, dock inlagd i introvideon. Jag är inte medlem så jag kan inte ladda ner den :'( Får väl bli medlem då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har alla 3 låtarna på pc:n i mp3 format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har alla 3 låtarna på pc:n i mp3 format. Kan du skicka dom till mig via msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har alla 3 låtarna på pc:n i mp3 format. Hur laddade du hem dem? kan du skicka om du inte minns var du hittade dem? jag har förstått att mp3 filen på myspace till SA låten heter: 16287174_40233968.mp3 sen vilken mapp den ligger i ... det vette fan hade varit snällt om du hade kunnat berätta om hur du laddade hem dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag laddade aldrig ner dom. Jag rippade dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Från vad, var, när, hur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Från hemsidan som någon länkade. En trollkarl berättar aldrig hur han trollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Moget svar... har du själv suttit o spelat in med ljudinspelaren ^^ kom igen nu ut med skiten så berättar jag om hur den itu sågade damen går till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad har jag med det och göra egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad du svamlar, du har inte dem heller va? någon vettig som vill dela med sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Klart jag har musik filerna fråga egget91 eller vad han nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har den men hur delar man med sig av den då..eller ngt..hehe..jag e trög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Alla som vill ha dom 3 låtarna får väl lägga till mig på msn. Tattarprinsen___@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Lättaste är om jag får dem på msn så kan jag nog hosta dem sen för folk som vill ha... fast det lättaste är väl att beskriva hur man rippar dem?! Redigerad 29 juni, 2005 av +Pine+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Har dom oxo nu vill ni ha dom e det bara adda mig på msn, min msn hittar ni på min profile Redigerad 29 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har dom oxo nu vill ni ha dom e det bara adda mig på msn, min msn hittar ni på min profile Kan du inte lägga upp den någonstans? typ på upl.silentwisper.net eller www.home.no eller liknande? Pallar inte att adda en massa folk på min msn som man aldrig snackar med endå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det finns något som heter "Delete" och nej jag pallar inte ladda upp på en sida, det tar tid.. tog 10 min att ladda upp en fil på 2 mb förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Klart jag har musik filerna fråga egget91 eller vad han nu heter. Det är mitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts