+Pine+ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Någon som har den låten i bra kvalitet, mp3/aac? tack // +Pine+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Någon som har den låten i bra kvalitet, mp3/aac? tack // +Pine+ Ja, men inte på den här datorn tyvärr...jag har den på datorn som jag har hos pappa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad e det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad e det då? Det är signaturmelodin till spelet Grand Theft Auto: San Andreas Du vet, låten som spelas när spelet laddar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Ja, men inte på den här datorn tyvärr...jag har den på datorn som jag har hos pappa... Var har du laddat hem den? Jag menar inte själva intro temat utan den där Young Maylay rappar som man kan höra på DENNA SIDAN! känner du för att maila/pm'a eller ladda upp den hade jag varit tacksam! Redigerad 27 juni, 2005 av +Pine+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Men om du trycker på länken och lyssnar på hans låt så kan du ju byta låt till en som heter San Andreas THEME eller något sånt.. kolla om de e den.. EDIT han rappade visst i den..:"> Offtopic :Fan låten va ju bra.. Måste man vara medlem för att få ladda hem den ? Redigerad 27 juni, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Testade att logga in med ett konto men det går ändå inte att få hem den? någon som har fixat hem den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag e oxo medlem, men kan inte tanka den ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Han som gjort medlodin som spelas när det laddas heter michael hunter och inget annat. jag har nemligen låten på min dator....samt ringsignalen på mobilen. Om ni menar ngn annan så förklara bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag har den oxo på mobilen, men det finns en version av den när young maylay rappar till den ;D den äger du kan lyssna på den här Redigerad 27 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Wooohooo den ägde ju ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Mmm den äger, ja ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag menar inte själva intro temat utan den där Young Maylay rappar Aha...men skriv det då...jag trodde att du ville ha bara musiken ¨ Men det är väl bara att leta lite i "buskar" efter den? Sök på typ: "Young Maylay San Andreas Theme" *vislar oskyldigt* Edit: Stavfel Redigerad 27 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Har inte hittat den, har också letat i buskarna, och jag vill fan ha den! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Oh, negerdunk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Fan va dålig den var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Asså det e väl inte tillåtet att prata om warez så jag tycker ni borde sluta med det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det handlar inte om warez, folket på myspace lägger ju ut sin musik så att så många som möjligt ska kunna njuta av den. någon som har kommit längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
+Pine+ Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ingen som har hittat låten? maylays sida verkar vara nere också SIDAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Asså, youngmaylay.net funkar men det går inte tanka san andreas theme där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts