skytten Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Jag märkte något konstigt på det här uppdraget och det var att klockan ibland går snabbare än vanligt. När jag kör till andra checkpointen brukar jag normalt ligga vid 11-12 sek om jag kör rakt på. Vid ett annat tillfälle låg jag vid 16-17 sek där flera gånger i rad. Tänkte om det är nån bugg eller något? Sen kör jag resten av banan riktigt bra också och men kommer alltid försent... Jag la till en save-fil, vore väldigt tacksam om någon klarade av bara monsteruppdraget åt mig då jag inte klarar det själv GTASAsf7.b Redigerad 27 juni, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djsam Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sådär ja mission passed. GTASAsf7.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sådär ja mission passed. Tack m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts