Edino Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har fasnat på ett uppdrag det är i San Fierro det heter MIKE TORENO det ända jag behöver hjälp med är att var är SINGNALEN jag hittar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Åk åt ett håll och kolla om signalen blir starkare, om den inte blir det så testa ett annat håll Inge svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Du ska in på flygplatsen om inte mitt minne sviker mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Du ska in på flygplatsen om inte mitt minne sviker mig! Har försökt signalen blir inte starkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Har du provat att köra in på flygplatsen! Han ska stå där inne...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Har du provat att köra in på flygplatsen! Han ska stå där inne...! vem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Här har du lite hjälp: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=23806&hl= http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=19855&hl= Redigerad 27 juni, 2005 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Är det jag som är förvirrad!? Är det inte uppdraget där man ska följa en singnal som slutar inne på flygplatsen?! Man ska rädda en snubbe där!? Eller snackar vi om ett annat!? Det var ganska länge sen jag gjorde de uppdraget! Minnet sviker lite... men man är på en dansklubb jag ska åka med MIKE TORENO till flygplatsen då så är vakten död sen skriver det att jag måste någonting SIGNAL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Yes har jag har klarat det men i det där framför tavlan vid flygplatsen där jag ska (vid den gula pricken) vara men inget händer vad ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts