Benny_Z Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har 2 stora problem...1 är att det blir alltid en polygon koruption efter 2 minuters spel och 2 är att det blinkar andra program framför CJ så här.. Hjälp :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Hmmm, du kör mac va?, stäng av allt i bakgrunden som inte har med det att göra.. Kom i håg när jag satt på mac, man kunde skapa olika profiler om vilka saker som skulle starta och inte starta, skapa en ny sådan profil som du bara hör det nödvädigaste för spelet i. Om inte hjälper testa några nya drivisar till grafikkortet. Edit: Testa att starta spelet i window-mode, på pc gör du det med ctrl-enter Redigerad 27 juni, 2005 av oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hmmm, du kör mac va?, stäng av allt i bakgrunden som inte har med det att göra.. Kom i håg när jag satt på mac, man kunde skapa olika profiler om vilka saker som skulle starta och inte starta, skapa en ny sådan profil som du bara hör det nödvädigaste för spelet i. Om inte hjälper testa några nya drivisar till grafikkortet. Edit: Testa att starta spelet i window-mode, på pc gör du det med ctrl-enter Jag har inte mac...xp..jag har gjort det till och med avinstallerat programet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Byt drivrutiner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har gjort det..Jag har de nyaste till Geforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Testa äldre. Vad har du för kort? äldre kort vill ha äldre drivisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har nVidia Geforce FX go5600 64mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hmmm, du kör mac va?, stäng av allt i bakgrunden som inte har med det att göra.. Kom i håg när jag satt på mac, man kunde skapa olika profiler om vilka saker som skulle starta och inte starta, skapa en ny sådan profil som du bara hör det nödvädigaste för spelet i. Om inte hjälper testa några nya drivisar till grafikkortet. Edit: Testa att starta spelet i window-mode, på pc gör du det med ctrl-enter LOL GTA San Andreas finns väl inte ens till Mac? Dessutom går det knappt att spela vissa spel på Mac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 LOL GTA San Andreas finns väl inte ens till Mac? Dessutom går det knappt att spela vissa spel på Mac. Säger vem? det flesta går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Finns det polygon koruptions fix som till Vice City än?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har du rätt drivrutiner? Till bärbara, eller det kanske är samma till alla typer av datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har du rätt drivrutiner? Till bärbara, eller det kanske är samma till alla typer av datorer. Har ingen aning..Jag har en bärbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Du har för dåligt grafikkort ser jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om du har 16 bit i spelet, så sänk till 16 bit i windows också. Samma sak gäller om du har 32bit. Vad har du för dator? Processor, ram och grafikkort... tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Om du har 16 bit i spelet, så sänk till 16 bit i windows också. Samma sak gäller om du har 32bit. Vad har du för dator? Processor, ram och grafikkort... tack. Acer Aspire 1700 2,6+ gHz 512 Mb ram Nvidia Geforce FX Go5600 80gb (Den är bärbar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Du har för dåligt grafikkort ser jag... Min kompis har ett ännu sämre än mitt och det funkar hos honom..Han har 32 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 MM duktigt. Du har en bra bärbar. Testade du det jag sa om 16/32bit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 MM duktigt. Du har en bra bärbar. Testade du det jag sa om 16/32bit? Ja det gjorde jag .. när jag hade den på 16 kunde jag spela längre men när polygon grejen kom så blev det värre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Aj då.. vilka drivrutiner är det du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Aj då.. vilka drivrutiner är det du har? Jag vet inte..Hjälper deta ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts