_thule_ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 När jag kör bil på SA så laggar det otroligt, det är i stort sett omöjligt att köra. Vad kan det bero på? är det inställningar som måste göras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Köp ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuzmd Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad har du för dator då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 1. vad har du för dator? Grafikkort, Processor och Mängd Ram tack. Och jag vill inte höra "2ghz". har du en P4? Celeron? Amd?.. detaljer tack. 2. Har du uppdaterat drivrutiner till ditt grafikkort/moderkort? 3. Kolla min fps-guide (länk finns i signaturen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts