Solid_X Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det ända ja vet är att de e sopor utanför cj house Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Alla buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 14 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Happ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Inte märkt en enda bugg i PS2 än iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Inte märkt en enda bugg i PS2 än iaf Då kommer du få en big suprise snart för det finns groteskt mycket buggar i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 De enda buggarna jag upptäckt är i början av spelet då nån enstaka dörr var lite väl ljus helt vit faktiskt stämde inte in i miljön, men några andra buggar har jag varken stört mig på eller sett i pc-versionen. Det som är nytt med gta sa till pc är att grafiken är bättre snyggare texturer och andra grafiska god-heter. Nåt annat nytt är det väl inte direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts