okka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 För en stund sedan satte jag mig ned för att se David Lynch's film Mulholland Dr. för andra gången, och jag måste bara säga att jag är väldigt förvirrad. Filmen är helt sjukt konstig. Vem är egentligen killen bakom Twinkie's? Vem är tjejen i blått hår som viskar i slutet? Vad är Silencio-klubben för ställe, egentligen? Vad är dröm och vad är verklighet? Berätta era teorier. Det är iallfall en underbar film, och jag tänkte att här kan vi disskutera vad vi förstår och inte förstår. Filmen gick för ett tag sen (på någon av dessa vanliga kanaler alla har) så några av er har nog sett den ganska nydligt ni också... http://www.imdb.com/title/tt0166924/ Verkligen en bra film, den rekomenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Såg den också här omdan, den var helt sjuk ju... Jag tror att det är meningen att man inte ska fatta filmen och att man ska ligga uppe halva natten för att klura ut vad den handlar om... Den verkade ju normal i början, men den blev ju bara sjukare och sjukare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kollade bara på den pga sexscenerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kollade bara på den pga sexscenerna. Jag såg bara sexscenerna när jag såg den. ^^ T: Tror inte det är meningen att man ska fatta den. Tror den gjordes sådär jobbig bara för att jävlas med allmänheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Aa den är ju medvetet fucked up, David Lynch är ju helt skruvad gällande såna här grejer... Eftersom denna tråd känns ganska död ändå så kan vi ju disskutera sexscenen som det nog är lite mer som har sett...tihi! Visst är den fin? Verkligen passionerad... Vem av de två "deltagande" är favoriten? Någon speciell "move" som ni vill nämna? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts