Jump to content

För många "din favorit?"

pottzork
 Share

Är det för många "din favorit" polls?  

48 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Men det är ju skam att ingen brytt sig om Seinfeld, är detta mästerverk redan bortglömt? :ermm:

Seinfield är iofs en GRYMM SERIE! dock brukar jag inte orka gå upp på övervåningen för att kolla på ztv. när de inte finns här i källarn med mig ;)

Kommer bara ihåg, kramer, Jerry, Elaine?, . Vad heter den där tjocka snubben i glasögon? Hee is teh shit ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan nte hultan göra ett nytt forum med BARA Polls ? Liksom Poll-Forumet... Och Pollmannen Kan vara MOD.... :ermm:

EDIT: Jag skickade ett PM till Hultan, och frågade....

Jo... Du vet nog mycket väl att det har kommit massa nya Polls... (Villket jag och Massa flera tycker är jäkligt kul.) Men det är ju bara ett fel. Musik, Film & Grafik-forumet blir så fullt av alla pollsen....  ^_^

Så.. Kan du inte fixa ett nytt forum som typ ska finnas på Offtopic/Polls. Sedan så kan du väl fixa så att Pollmannen blir MOD där...

Jo, jag tycker att det är roligt med alla dessa polls, men det är ju bara det att det förstör Musik, Film & Grafik-forumet...  ;)

Detta var bara en Idé som många skulle uppskatta !

Hej då.

Redigerad av Perlan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor