pottzork Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 VOte. De är lite för många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Lite, men det är bara trevligt. Stämning, med andra ord. Nästintill lustigt, om man ska bre på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Musik film och Grafik har iallfall blivit lite mer levande min favorithåla i offtopic. dock kan den vara lite död ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Vote: Nej! Jag tycker bara det är skoj .. Offtopic: Pottzork är du arg på mig för den stötande bilden? Redigerad 27 juni, 2005 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Lite, men det är bara trevligt Som Oskar sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Offtopic: Pottzork är du arg på mig för den stötande bilden? Nejrå. ja la en pizza i dasset. spolade bort den och mina aggretioner på dig edit ontopiC: varför votar ingen "stop this madness" : Redigerad 27 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nejrå. ja la en pizza i dasset. spolade bort den och mina aggretioner på dig edit ontopiC: varför votar ingen "stop this madness" : Ok bra då kan jag sova gott inatt Aja tillbaka till tråden nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Lite, men det är bara trevligt Som Oskar sa Oooh, namecalling... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vote: Lite. men det är bara trevligt... fast egentligen inte...var/är faktiskt på gång att starta en själv ...får se om ja orkar snart..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det är juh inte så lite av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det är juh inte så lite av dem Finns fler sidor bakåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Äääh, det är stämning Nighthawk, stämning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Finns fler sidor bakåt Vet Tog bara på dem aktiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Alla jag kunde hitta edit: de var ju exakt samma ajja. ska nog sova snart gonatt. STOP THIS MADNESS Redigerad 27 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kul att favoritformatet TV får lite uppmärksamhet! Men det är ju skam att ingen brytt sig om Seinfeld, är detta mästerverk redan bortglömt? *Nudge nudge, wink wink, know what I mean, know what I mean, say no more, say no more!* (<---- Hint in itself you ******) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Självklart är det för många, "Vilken är din favorit.." och så är frågor som ja tycker passar mest i 5-7 års åldern som t.e.x. "Vilken är din favorit Bionicle" Bort med "Vilken är din favorit" pollarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Men det är ju skam att ingen brytt sig om Seinfeld, är detta mästerverk redan bortglömt? Seinfield är iofs en GRYMM SERIE! dock brukar jag inte orka gå upp på övervåningen för att kolla på ztv. när de inte finns här i källarn med mig Kommer bara ihåg, kramer, Jerry, Elaine?, . Vad heter den där tjocka snubben i glasögon? Hee is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Seinfield är iofs en GRYMM SERIE! dock brukar jag inte orka gå upp på övervåningen för att kolla på ztv. när de inte finns här i källarn med mig Kommer bara ihåg, kramer, Jerry, Elaine?, . Vad heter den där tjocka snubben i glasögon? Hee is teh shit George Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Kan nte hultan göra ett nytt forum med BARA Polls ? Liksom Poll-Forumet... Och Pollmannen Kan vara MOD.... EDIT: Jag skickade ett PM till Hultan, och frågade.... Jo... Du vet nog mycket väl att det har kommit massa nya Polls... (Villket jag och Massa flera tycker är jäkligt kul.) Men det är ju bara ett fel. Musik, Film & Grafik-forumet blir så fullt av alla pollsen.... Så.. Kan du inte fixa ett nytt forum som typ ska finnas på Offtopic/Polls. Sedan så kan du väl fixa så att Pollmannen blir MOD där... Jo, jag tycker att det är roligt med alla dessa polls, men det är ju bara det att det förstör Musik, Film & Grafik-forumet... Detta var bara en Idé som många skulle uppskatta ! Hej då. Redigerad 27 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kan nte hultan göra ett nytt forum med BARA Polls ? Liksom Poll-Forumet... Och Pollmannen Kan vara MOD.... EDIT: Jag skickade ett PM till Hultan, och frågade.... Fick du nå svar då? George is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts