nexus Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Tror ni det är möjligt om typ 1 månad eller mer att vi kommer kunna göra om dff filer och sådant osåfall e det någon som e sugen att göra en sådan gär gubbe istelle för cj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Tror ni det är möjligt om typ 1 månad eller mer att vi kommer kunna göra om dff filer och sådant osåfall e det någon som e sugen att göra en sådan gär gubbe istelle för cj Tycker du verkligen att det är nodvändigt att göra en ny topic för detta? Dessutom så vill jag berätta att man inte behöver modellera en ny spelare, utan att man kan ta modellen som redan finns i spelet. Redigerad 26 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Latino isteället??? de kan man ju fixa nu, funderar sj på det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Kan man vad heter dom då så jag kan fixa det. Villken av img filerna i models är det dom befinner sig då . Och dom heter väll inte Latino för det fanns inga sådan txd eller dff filer i .img Redigerad 26 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det du gör är att öppna, Player.IMG letar upp PlayerTorso/legs/head, sen e de bara o tona ner dem så du får en latino ton på huden.... gjorde det själv fasst jag lade bara nya tatueringar på min lilla gangster;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Nej nej Jag vill se ut som han så jag undra om någon villa göra om en dff när något .dff program släppts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nej nej Jag vill se ut som han så jag undra om någon villa göra om en dff när något .dff program släppts Men man kan ändra så att man är en annan "gubbe" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Bara en fråga vad står 414 för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Bara en fråga vad står 414 för? Det e postnummeret på Majorna i Göteborg, mitt hem, My Block u know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts