DIEmade Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har nu fixat 3 nya skor: Nike Shox Blåa, And1 chi2 lila och adidas garnett gameday A3 gröna.. screens kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Fixar lite BBall tröjor o assesoarer, kan hända att det kommer lite, Reebock And 1 skor oxå, e det ngt ni vil ha så skriv..... såg att ngn redan gjort en LAL tröja, sorry, gjorde den första daan IRipper släpptes, inte mening o göra samma,... kommer iaf bli 414 som siffror på ryggen för att "hedra" MAJORNA Har du med Miami Heat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Edit: det va inget Redigerad 29 juni, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har du med Miami Heat? Har ingen miami heat tröja men jag kan se om jag gör en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Varför gör du inte alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Varför gör du inte alla? Det är inte roligt att bara ha basket tröjor i spelet, o för de andra så har jag inte tid o lust att sitta o gjöra varenda tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nee men alla kan ju ha sitt favvo lag då asså får varje lag en egen tröja så man kan ha en av varje? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nee men alla kan ju ha sitt favvo lag då asså får varje lag en egen tröja så man kan ha en av varje? Vill du ha en tex; Phiadelphia tröja e det bara att göra den jag behöver inte vara den ända som gör det, det blir lite mycket o göra 30 tröjor för att sj, bara använda 5-7st av dem, kommer dessutom andra saker som jag skall göra som tex; Skor, Shorts, Halsband m.m.... no hard feelings men jag tänker inte sitta o göra 20 extra tröjor bara för att en person sedan gillar dem, dessuton e det lite skillnad med suporter kulturen i usa, du kan med lätthet ha på dig en Lakers tröja även om du bor i new york. man har de tröjor som e snyggast, och de spelare man gillar lagen spelar ingen större roll, även fast jag starkt håller på Seattle har jag både toronto och lakers linnen. men ta gärna o gör ngra tröjor om du vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har ingen miami heat tröja men jag kan se om jag gör en. De vore väldigt sjyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Väldigt NICE ! Skulle vara häftigt med shorts också. Som du önska, kommär här 4st rebook shorts samt ett par nya skor, fattas screens på 2 av dem, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Finns det ngn som kan göra autoinstalls??? hör av er till mig om ni e sugna på o fixa en auto install till basketpatchen skicka mig ett PM eller kontakta mig över msn... Redigerad 29 juni, 2005 av DIEmade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts