Jump to content

Basket Paket på G

DIEmade
 Share

Recommended Posts

Fixar lite BBall tröjor o assesoarer, kan hända att det kommer lite, Reebock And 1 skor oxå, e det ngt ni vil ha så skriv.....

såg att ngn redan gjort en LAL tröja, sorry, gjorde den första daan IRipper släpptes, inte mening o göra samma,... kommer iaf bli 414 som siffror på ryggen för att "hedra" MAJORNA

post-11-1119825604_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nytt skin med Svettband samt ett par tatueringar på mage och rygg. Vilken frisyr vill ni ha med panpand??? cesar eller de inbakade flätorna tycker jag verkar mest interesant.

Jag bor själv strax utanför Göteborg och representerar mer än gärna västkusten. Men det är väl inte majoriteten på forumet ändå? Kanske många som inte vill ha modden bara för att det är med GBG-tema...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bor själv strax utanför Göteborg och representerar mer än gärna västkusten. Men det är väl inte majoriteten på forumet ändå? Kanske många som inte vill ha modden bara för att det är med GBG-tema...

Fullt medveten om det, hade slängt orginal skinnet, men eftersom mycket av grafiken jag gör skickas till mina homies i majorna så blir det så, det e ju bara o ta bort det man inte vill ha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fullt medveten om det, hade slängt orginal skinnet, men eftersom mycket av grafiken jag gör skickas till mina homies i majorna så blir det så, det e ju bara o ta bort det man inte vill ha

Helt sant. Men jag är ju country boy (fucking 446, förbi Nödinge, förbi Nol, förbi Älvängen, förbi Skepplanda... Out in the woods) så lite GBG hade vart fullt najs, men kanske lite mindre 414... :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt sant. Men jag är ju country boy (fucking 446, förbi Nödinge, förbi Nol, förbi Älvängen, förbi Skepplanda... Out in the woods) så lite GBG hade vart fullt najs, men kanske lite mindre 414... :huh:

Förstår dig. skall försöka hålla bort majorna o gbg, men på ryggen blir det 414 ;) se det som 213 i LA -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ngn som vet vad Ceasar har för txd namn? och nej den heter inte ceasar.txd....

har letat men jag hittar inte.... vet ni inte vad den heter behöver ni inte gissa... tack på förhand

En Trucker keps med Adidas Old School märke... samt ett par nya screens...

Cesar.txd är hans namn. Finns även en .dff fil med samma namn, men .dff filer kan ju inte öppnas än. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor