DIEmade Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Fixar lite BBall tröjor o assesoarer, kan hända att det kommer lite, Reebock And 1 skor oxå, e det ngt ni vil ha så skriv..... såg att ngn redan gjort en LAL tröja, sorry, gjorde den första daan IRipper släpptes, inte mening o göra samma,... kommer iaf bli 414 som siffror på ryggen för att "hedra" MAJORNA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Oh, snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Chicago Bulls är den enda jag vill ha med, men det verkar som du redan har med den. Ser väldigt snyggt ut! Längtar tills du släpper den. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 26 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 (redigerad) Kommer ett linnet med bulls Redigerad 27 juni, 2005 av DIEmade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Haha. vad fränt^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Bulls Tröja klar nu, nu kommer jag antagligen fixa ngra skor, se om man kan fixa ett bar shorts, samt ett pand band, kanske ett nytt skin med lite svettband Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Väldigt NICE ! Skulle vara häftigt med shorts också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Nytt skin med Svettband samt ett par tatueringar på mage och rygg. Vilken frisyr vill ni ha med panpand??? cesar eller de inbakade flätorna tycker jag verkar mest interesant. Redigerad 27 juni, 2005 av DIEmade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nice =D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag tycker cornorow eller vad dom heter. Beskrivning ett par fletor som bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nytt skin med Svettband samt ett par tatueringar på mage och rygg. Vilken frisyr vill ni ha med panpand??? cesar eller de inbakade flätorna tycker jag verkar mest interesant. Jag bor själv strax utanför Göteborg och representerar mer än gärna västkusten. Men det är väl inte majoriteten på forumet ändå? Kanske många som inte vill ha modden bara för att det är med GBG-tema... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag bor själv strax utanför Göteborg och representerar mer än gärna västkusten. Men det är väl inte majoriteten på forumet ändå? Kanske många som inte vill ha modden bara för att det är med GBG-tema... Fullt medveten om det, hade slängt orginal skinnet, men eftersom mycket av grafiken jag gör skickas till mina homies i majorna så blir det så, det e ju bara o ta bort det man inte vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Fullt medveten om det, hade slängt orginal skinnet, men eftersom mycket av grafiken jag gör skickas till mina homies i majorna så blir det så, det e ju bara o ta bort det man inte vill ha Helt sant. Men jag är ju country boy (fucking 446, förbi Nödinge, förbi Nol, förbi Älvängen, förbi Skepplanda... Out in the woods) så lite GBG hade vart fullt najs, men kanske lite mindre 414... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Helt sant. Men jag är ju country boy (fucking 446, förbi Nödinge, förbi Nol, förbi Älvängen, förbi Skepplanda... Out in the woods) så lite GBG hade vart fullt najs, men kanske lite mindre 414... Förstår dig. skall försöka hålla bort majorna o gbg, men på ryggen blir det 414 se det som 213 i LA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ngn som vet vad Ceasar har för txd namn? och nej den heter inte ceasar.txd.... har letat men jag hittar inte.... vet ni inte vad den heter behöver ni inte gissa... tack på förhand En Trucker keps med Adidas Old School märke... samt ett par nya screens... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ngn som vet vad Ceasar har för txd namn? och nej den heter inte ceasar.txd.... har letat men jag hittar inte.... vet ni inte vad den heter behöver ni inte gissa... tack på förhand En Trucker keps med Adidas Old School märke... samt ett par nya screens... Cesar.txd är hans namn. Finns även en .dff fil med samma namn, men .dff filer kan ju inte öppnas än. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Cesar.txd är hans namn. Finns även en .dff fil med samma namn, men .dff filer kan ju inte öppnas än. =) Hittar ingen cesar.txd däremot värkar player_head vara den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hittar ingen cesar.txd däremot värkar player_head vara den.. Kolla i gta3.img så hittar du den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Okej, jag letade i player.img, thx man Här kommer iaf nya skins på lite basket skor, kommer komma ngra sneakers samt fler färger på dessa modeller, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts