-NightHawk- Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Hehe roligt att veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Ja, ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Någon enstaka gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Vote: Nej? San Andreas har väl inga buggar? Jag vet att det har buggar egentligen men jag har inte sett någon så jag fick ta och rösta på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Inte många ggr men någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vote : Jaaa!! en jävla massa gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jo det dyker upp en del då och då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Japp, då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jopp buggarna bara avlöser varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Japp. på uppdraget när man ska hämta en jetpack så åkte ja bil därinne. Sen åkte jag precis i kanten av en vägg. sen kom en soldat å drog ut mig. då föll jag igenom hela spelet. sen kom jag in på stället där jetpacken fan (märkte de andra gången jag körde uppdraget) fast man kunde inte göra nått. sprängde mig själv å spela om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ja då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts