MiRRe Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Eftersom det inte finns fler uppdrag och så..Kan ni ge några tips på vad man kan göra när man spelar för att spelet inte ska bli så tråkigt..Kunde vara kul att höra vad folk gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag kollar efter eastereggs och fular runt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Brukar ställa mig på ett tak eller på ett berg med minigun och slakta poliser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Jag började om på ny fil... Modda det... Annars blir det tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts